Gå til innhold

Leie hus ved Lalandia

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gjort det?

Har vært inne på Lalandia sine sider og sett på hus derfra, men det står ikke hvor langt unna de ligger. Er det sånn at man må kjøre til badeland og legoland. Vi tenkte kanskje å ta fly, så da har vi ikke bil..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flyplassen, Lalandia og Legoland er nesten naboer.

Sikkert greit å ta en taxi fra flyplassen til Lalandia da, siden dere nok har baggasje osv, men fra hyttene til senteret, badeland og Legoland er det gåavstand. Bare ta med vogn om dere har småtasser, for man må nok regne 15-20 minutters gange.

Super tur, vi var der i fjor og skal helt sikkert tilbake om ikke så altfor mange år.

Skrevet

Ok, da satser vi på det:-)

Mye billigere og mye mer behagelig å fly. Hvertfall siden jeg er nesten høygravid da.

Får vel fly når det er 6 uker igjen?

Skrevet

Hehe...

Flyreglene er jeg ikke så god på, men Lalandia var i alle fall overraskende positivt synes vi i fjor.

Men, jeg anbefaler å reise utenom høysesong, vi har vært i Legoland i høysesongen for å si det sånn, og det var ikke så gøy:-(

Skrevet

Det blir rundt 16. juni, så er vel litt før høysesong.

Håper jeg. Vi har vært i div parker i Orlandi i høysesong så vet hva man kan møte. Syke forhold...

Men nå gleder jeg meg til sommern:-)

Skrevet

Det går også et eget tog på hjul i lalandia som frakter dere til badelandet, derfra går dere til legoland. Stapp fullt i høysesongen, orker ikke det engang til.

Du kan fly inntil 4 uker før termin. Ta med terminbekreftelse i tilfelle de nekter deg.

Skrevet

Vi leide også hus der i fjor sommer. Veldig fornøyd.

Men vi valgte å kjøre bil til badeland/lekeland (Lalandia senteret) og til Legoland. Jeg var også høygravid og orket ikke 20 min gange hver dag (bekkenproblemer og diverse annet vondt).

Det kostet kr 100 å kjøpe parkeringskort til Lalandia senteret, det gjalt hele sesongen, så det var verdt det! :)

Men siden dere ikke har bil vil det jo fungere med taxi fra flyplassen også. Dessuten er det det lille, søte toget som går gjennom hytteområdet noen ganger i timen. Problemet er at hytta dere får kan være ganske langt unna kjøreruten til toget også.

Skrevet

Vi var der forresten i beg av juni i fjor. INGEN kø i legoland! Orker ikke sånne parker med små barn i høysesongen....

Skrevet

Da håper vi på "lite" folk:-)

Får prøve å få et hus i nærheten da. Blir nok bra:-)

Skrevet

Lalandia leier jo ut hytter, veldig fine sådann, men alt du trenger av utstyr. Tror det er rabatterte priser i juni pga at det fortsatt er tidlig..

Tror de har slike tre for to netter og sånn. Var slikt tilbud vi reiste på i fjor i førsten av juni.

Var forøvrig helt topp i Legoland i juni:-) God tur!

Skrevet

Takk!!

Er de hyttene jeg snakker om. Men er mer hus da. 2 etg med 4 soverom.

Alltid spennende å dra til et nytt sted:-)

Skrevet

Du behøver ikke ta med håndklær eller sengetøy, du kan leie av Lalandia senteret (koster noen hundrelapper), dere skal jo fly og har begrenset med bagasje tenker jeg.....?

Dessuten er det vaskemaskin der, så dere behøver ikke ta med mye klær (husk vaskepulver, men det kan kjøpes i butikken inne i Lalandia senteret, som IKKE er særlig dyrere enn vanlige butikker i Billund).

16 juni er jo før skoleferien så får håpe det er lite folk der da.

Mange dansker velger også å dra til Legoland på lørdager, for da er det "bytte" på sommerhusene og lite folk i parkene.... men dette gjelder mest i høysesongen, resten av året kan man sjekke inn hvilken dag man vil på sommerhusene.

Vi var i Legoland på en ukedag.

Det er kjempefint der og vi gleder oss til neste tur dit allerede! :)

Skrevet

det går også en sånn tog buss greie fra gangveien mellom alle hyttene.den er gratis.den går til badeland,legoland ligger rett over veien..så dit kan man lett gå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...