Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #1 Skrevet 6. januar 2011 Er snart 3 år siden jeg fødte, men vil så gjerna ha det og "mimre" Kan jeg bare henvise meg til fastlegen min og få det igjen? Det er vell enda i systemet eller?
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #3 Skrevet 6. januar 2011 De har nok en kopi i journalen hos legen din. Ring dem du.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #4 Skrevet 6. januar 2011 Du leverte helsekortet da du kom inn for å føde. Føden sender det til scanningskontoret som scanner det inn i journalen din, så makuleres helsekortet.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #5 Skrevet 6. januar 2011 vi får jo selv beholde den bakerste delen av helsekortet da. regner med det er hennes kopi hun har mistet? Jeg har ihvertfall kopi etter begge mine fødsler, og håper da jeg får det etter denne også. Legene og jordmødrene fører en journal selv, men det er jo da skrevet i stikkordsform på dataen deres og vil jo ikke se ut som det helsekortet du er kjent med. Jeg tviler vell på at de vil ta seg tiden me å fylle inn hvert enkelt punkt på et nytt kort for deg. Jeg vet jo heller ikke hvor lenge de har disse notatene lagret om oss. Men du kan jo henvende deg til dem og forhøre deg ihvertfall. er jo ingen skade i det. Mulig du kan få en utskrift av notatene og eventuelt fylle inn selv..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå