♥♥ ? ♥♥ Skrevet 6. januar 2011 #1 Skrevet 6. januar 2011 Kan noen hjelpe meg litt ??? Har gått det som da het: GK Hotell- og Næringsmiddelfag og VK 1 Baker- Konditor. Har ikke fagbrev fordi jeg utviket meleksem og kan dermed ikke ta i mel noe som medførte at jeg måtte avbryte utdanningen min. Fikk ikke omskolering av NAV fordi jeg valgte å avbryte utdanningen før eksemen var blitt til store kjøttsår. Jeg tok derfor KL 2 sertifikat og har nå kjørt semitrailer i 10-12 år. Nå har jeg derimot fått problemer med psyken og vært sykemeldt en lengre periode etter at jeg måtte senabortere i uke 22 pga alvorlige komplikasjoner hos barnet. Dette gjør at jeg ikke vil utsette omverden for en trailer på 50 tonn med en utilregnelig sjåfør. Men det jeg lurer på er: hva kan jeg satse videre på med tanke på den utdanningen jeg har ? uten å måtte ta opp en hel herkare med fag. Er åpen for det meste... Håper noen gidder å lese og gi meg ett hint
LilleBanan blir storebror Skrevet 6. januar 2011 #2 Skrevet 6. januar 2011 Du må jo søke om omskolering på nytt! Heter AAP nå. Ikke gi opp der. Er jo mange år siden du søkte sist og nå har du jo også en karriere å vise til. Saken er nok en helt annen nå. Jeg har AAP, det er en lang prosess men det høres nå ut som du har et godt grunnlag for å søke nå. Lykke til uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå