Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #1 Skrevet 6. januar 2011 en veldig dårlig mor:( Kjeftet på guttungen på skolen i dag og tok litt hardt tak i han fordi han ikke ville høre.han begynte gråte:( jeg sa flere ganger at vi må dra.. når vi kom hjem så ville han ikke høre på at han skal inn ,fordi han skulle ha midag og vi hadde avtale med noen andre foreldre at vi skulle ake. men han slo seg vrang med nabogutten og ville ikke inn.nytta ikke å løpe etter han heller. ble veldig lei meg at han ikke vil høre.føler at alle andre unger hører på sine foreldre. jeg gikk inn å gråt og gråt..og da han omsider kom inn sa jeg at nå er det husarest og ingen tv i dag. og det ble heller ingen aking som avtalt. nå skal de sies at naboungen drar med seg han på ting som jeg ikke liker er veldig utspekulert.mora til han ungen var ute i dag men reagerte ikke heller... føler meg så tom ,han spurte meg istad om vi ikke vil ha han lengre fordi naboungen hadde sagt til han at han kommer på barnehjem ..idiot til unge:( jeg forklarte selvsagt at han gjør ikke det. men føler meg som er versting av mor:(bare lyst å synke ned:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå