Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #1 Skrevet 6. januar 2011 Jeg hadde en ma med påfølgende utskrapning første uka i november. Fikk påvist el med ul av gynekolog like før jul. har følt meg så gravid i det siste og tok en test idag, den var positiv. Nå lurer jeg på om det kan være hcg som henger igjen så lenge? Har jo lest litt på dette forumet at det tar tid hcg er ute av kroppen.......Testen var tydelig og sterk i fargen.....
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #2 Skrevet 6. januar 2011 Har forresten også hatt en mens i mellomtiden......takk for evt hjelp:)
Peispå! Skrevet 6. januar 2011 #3 Skrevet 6. januar 2011 Oi, da virker det veldig lovende for deg!! Såvidt jeg vet får man ikke mensen før hcg er ute av kroppen. Er det lenge siden mensen da? Er det ikm snart? Spør om å få måle hcg til lege da, så du får se at det er stigning. Jeg har alltid blitt kjapt gravid igjen etter å ha mistet, så har trua på deg:-)) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #4 Skrevet 6. januar 2011 hmmm.....ja, jeg får ta meg en tur til legen til uka. Hadde ikm på mandag så er nok gravid igjen. Vet ikke helt hva jeg skal synes, blir vel mest engstelig for gjentakelse kjenner jeg:( var ikke engang aktive prøvere enda....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå