Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #1 Skrevet 6. januar 2011 Vi vurderer kjøkknemaskin, så lurte på hvilken dere ville anbefale. Må være stor bolle, gjerne slik at vi kan lage skuffkaker, store rører og brøddeiger i den, da vi er en stor familie. Så hvilken har dere, å vil dere anbefale den?
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #2 Skrevet 6. januar 2011 Kenwood chef. Stor, kraftig med alt det ekstrautstyret du måtte ønske. Holder minst en generasjon.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 6. januar 2011 #3 Skrevet 6. januar 2011 Vi fikk en Kenwood Major til jul, og den er helt fantastisk! Vi er 6 stykk i familien, men denne er stor nok. Faktisk. Bollen rommer over 6 liter liter mener jeg det er. Har jo ikke hatt den så lenge da, men brukt den en god del allerede. Lett å holde ren og veldig brukervennlig.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #4 Skrevet 6. januar 2011 Veldig fornøyd med min kitchen aid jeg fikk til jul. Men vet ikke om bollen er så stor...?
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #5 Skrevet 6. januar 2011 Tusen takk for svar! Vurderer Kenwood Major, da denne ser stor ut. Flere som har erfaring med disse? Vi er sju i familien, så trenger stor bolle til det meste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå