❤️Ønskebarn1&2❤️ Skrevet 6. januar 2011 #1 Skrevet 6. januar 2011 Noen forslag? Jobber nå som assistent i barnehage, men kunne tenkt meg noe annet. Noen forslag til et spennende yrke der man er litt i bevegelse? Har ikke noe utdannelse etter ungdomskolen. Det og fordi jeg ikke viste hva jeg ville jobbe med :-( Uff, er jo flaut å si det...
Lammelåret Skrevet 6. januar 2011 #2 Skrevet 6. januar 2011 Har du et reelt valg? Det lureste er å ta utdannelse, selv om du sikkert synes det er et kjedelig svar.
❤️Ønskebarn1&2❤️ Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2011 Vet at det er lurest. Angrer veldig på at jeg ikke bare tok et eller annet for 10 år siden i stedet for å begynne å jobbe. Men har ikke råd til det nå. Kunne tenkt meg å jobbet som fotograf, men da er det i alle fall to år på skole. Og så vet jeg ikke hvor lett det er å få arbeid etterpå. Er redd det er et litt mettet marked.
Lammelåret Skrevet 6. januar 2011 #4 Skrevet 6. januar 2011 Du må bare ta den jobben du kan. Om du jobber i barnehage i dag kan du snakke med lederen din og si at du er interessert i fagutdannelse. Om du er heldig får du kursing. Snakk også med Nav om de kan tilby deg noe, ta undervisning på kveldstid. Et sted må du starte.
❤️Ønskebarn1&2❤️ Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2011 Men til hva da??? Er det som er problemet. Jeg kan jo fortsette å jobbe der jeg er, er fast stilling. Men er ute etter tips til hva som kunne vært et kjekt yrke.... Kan godt være litt kontorarbeid men ikke bare det. Må ut å bevege meg litt og. Og gjerne et yrke som er bedre betalt. Har vel rundt 250000 nå...
Christina06 Skrevet 6. januar 2011 #6 Skrevet 6. januar 2011 Jeg vil tro det skal mye til å finne noe annet. Vanskelig nok å finne en jobb når man bare har videregående, så uten det heller vet jeg ikke. Butikk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå