Gå til innhold

Hvem har hatt kortest pressetid?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en pressrie på 3 minutt (den startet, og jordmor sto på siden og sa"oi, den slutter jo aldri, jo. kanskje vi skal få inn barnepleier kjapt?"). Så jeg hadde altså en pressrie på 3 minutt før mini var ute.

 

Noen kortere? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vell jeg med unge nr to hadde jeg rier stopp,.

jeg fødte hjemme på bade gulvet uten rier.

 

far var på tlf med 113 som sa jeg skulle presse.

 

 

Skrevet

Jeg hadde en pressrie, og presset babyen ut på egenhånd etter den var ferdig, fordi jeg var drittlei.

Så tipper det gikk unna på under 3 minutter:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...