Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #1 Skrevet 6. januar 2011 Jeg snakker da om tydelig hårvekst, og ikke dette babydunet de har på hodet en stund etter fødsel
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #2 Skrevet 6. januar 2011 Nr etter ca 1 år, nr 2 har alltid hatt noe men fikk nytt hår fra 4 mnd alder.
Gjest Skrevet 6. januar 2011 #3 Skrevet 6. januar 2011 Hun ble født med masse svart hår. Mistet ikke noe, men nå er det mørkt blondt. Hun blir nok lys, som meg;)
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #4 Skrevet 6. januar 2011 alle mine 3 er født med masse svart hår=)
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #5 Skrevet 6. januar 2011 De er født med hår, og ikke bare dun, men massevis av hår.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #6 Skrevet 6. januar 2011 Var født med endel hår, men mistet alt i bakhodet etterhvert, men beholdt det oppå Så rimelig harry ut;)
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #7 Skrevet 6. januar 2011 Begge hadde langt tykt hår da de ble født og mistet det ikke før det nye håret var blitt ganske langt og tykt. De har derfor aldri vært hårløse.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #8 Skrevet 6. januar 2011 Min ble født med svart mohawk ;o) Han mistet ikke håret heller så han har vært og klippet seg 4 ganger på 13 mnd ;o)
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #9 Skrevet 6. januar 2011 Hun eldste ble født med mye hår, men mistet mye de 6mnd, men så begynte det å gro skikkelig. Når hun var ett år måtte hun klippes, mer enn bare stusse panneluggen. Hu minste ble født med masse hår, og det bare vokste og vokste. Som min ste-datter sier " det er urettferdig at hun har så mye og tykt hår. Det ser nesten litt rart ut at en så liten jente har så langt hår" Hår ned til rompa hadde hun når hun var 2,5år.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #11 Skrevet 6. januar 2011 min ble født med relativ mye hår. Det falt ikke av så mye, men noe mistet hun ved 6-8 mnd alder. Det begynte å vokser "ordentlig" hår med en gang, så da hun var et par mnd gammel hadde hun sånne ordentlige lange hårstrå. Luggen ble ganske fort lang, men bak slet hun bort mye hår.
Raych Skrevet 6. januar 2011 #12 Skrevet 6. januar 2011 Begge våre jenter ble født med masse sort hår. De mistet bittelitt bak, men de har hele tiden hatt hår. Håret er blitt lysere etter hvert, så nå er de blonde begge to.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #13 Skrevet 6. januar 2011 Vel, sønnen min er snart 4 år, håret er halvlangt blitt, rekker under øra. Jeg har kun stussa det en gang. Hårveksten kom veldig sent, han hadde trodde jeg hår fra tidlig av, men når jeg ser på bilder så er det lite å skryte av før han var over 2 år.
Ranveig R Skrevet 6. januar 2011 #14 Skrevet 6. januar 2011 Måtte klippe luggen til eldste då han var 1 år, stussa litt i nakken på han då han var 15 mnd. Lille var seinare, trengte (klarte..) ikkje å ha klemme i luggen før ved ca 20 mnd. No ved drøyt 3 år har ho veldig tynt hår, og det når ikkje ned til skuldrene enno (eller kanskje når det er vått/strekt ut, ho har fall i håret), aldri klippa. Må bruke sånne heilt tynne "gummistrikk" i håret, alt anna sklir ut )
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #15 Skrevet 6. januar 2011 Kom til verden med helt svart hår, og masse år. Så har hatt hår helt fra starten. Måtte ty til saksen da hun var ca. 10 mnd. Hun er i dag 17 mnd, og har klippet henne 3-4 ganger. Hun har MYE hår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå