Gå til innhold

Tusen takk, "Mamman til Sol Casper Nick.. "For at du lurte meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

..til å pakke en eske med pent barnetøy, kostet meg 160 kr å sende... Som du IKKE har hentet!! Moralen her er "stol aldri på frammende!"

Pakken var ikke sendt rekommandert,..og avtalen var å betale porto!! Vet at det er en annen her, som har betalt for en dress som hun IKKE har fått!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

utrooooooooooolig dårlig gjort når man skal få ting av andre,,

Skrevet

Synes det er smålig av deg å henge henne ut på den måten. Du kunne heller sent en PM. Mye som kan ha skjedd for at hun ikke har hentet den!

Skrevet

Tviler på det "Kakle kan jeg". Bettybu, jeg har sendt deg postmelding.

Skrevet

Vinterdress har også lignende "sak" med henne!!

Regner med at om noen er syk, så er det noen som henter posten, OG som henter ut en pakke som kun skal hentest!! Den hadde ikke oppkrav, og var bare å hente!!

Skrevet

Og det lærte du først nå?

Skrevet

Nei, men når de vil ha klær, og får de tilsendt...så burde de være så frekke at de hentet pakken også... UTEN å sende noen kr for porto... (Avtalen var å betale for porto!) Vet ikke helt vilken verdi jeg kan sette på alt tøyet, men det var nå LANGT under det en må betale for nytt... Selv om det var pent brukt på ett barn.. F.eks var der et nesten ubrukt par sandaler, de kostet ca 400 kr nye...

Skrevet

Jeg skjønner ikke at folk går på tiggeinnleggene her inne, jeg. Tror det stort sett er snakk om folk som har det helt greit, men som vil spare noen kroner ved å be om tøy her inne.

Skrevet

Godt mulig, jeg skal iallefall IKKE sende til noen mer.. Når de ikke engang henter en stor pakke ut fra posten!! Nå tapte jeg 150 på å sende en pakke, og få den i RETUR, og det irriterer meg MER enn at det finnst "gjerrigknarker" som muligens vil ha tak i arvetøy gratis...

160 kr i porto er tilnærmet gratis for mengde tøy..

Skrevet

Så irriterende. Du skulle aldri ha sendt klærne, før pengene for portoen hadde kommet inn på kontoen din. Har selv gitt bort en del klær, men aldri sendt før de har betalt for portoen.

Betale 500 kr for noen klær på finn for ca. 2 år siden, men fikk aldri noen klær. Det er jo bare så irriterende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...