Gå til innhold

hvor mye babyklær kjøper dere ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og i hvilken str? har litt i str 50,56 og 62 nå.. men aner ikke hvor mye jeg skal kjøpe i hver str!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å være ærlig - str 50 er egentlig bortkasta. Hvis du tror babyen er veldig liten eller skal ha ks noen uker før termin kan det nok være greit å ha noe i den str. Ellers hadde jeg kun kjøpt i str 56 nå i starten. Og så kan du fylle på etterhvert med 62 osv.

Du vil nok og få en del klær i alle slags størrelser.

Skrevet

Min jente var over 4 kg og brukte 50 i tre uker, så jeg ville kjøpt litt i 50.

Skrevet

Min og var nesten 4 kg. Jeg fødte ei uke etter termin og baby brukte str 50 i 3 uker..

Skrevet

Ja jeg gjorde som folk anbefalte og droppet str 50, og kjøpte heller endel i 56 og 62.

Det endte med at jeg 3 dager etter fødsel måtte på shopping fordi hun var litt liten og hadde ingenting i str 50. Derimot fikk jeg masse i 56 og 62. Har nå pakket bort 2 pappesker med de str......

Skrevet

Jenter, ærlig talt - klesstørrelsen går på lengde ikke kg. Min baby var rett over 4 kg men LANG så hadde aldri kommet oppi str 50. Han måtte rett i 56. Ikke ser jeg problemet med å brette opp klærne i et par uker hvis 56 skulle være bittelitt for stort!

Skrevet

Har skrevet over her at hun var over 4 kg. Hun var 52 cm og druknet nesten i 50 i begynnelsen

Skrevet

min var 54 cm og kom ikke opp i str 50, så d varierer nok

Skrevet

kan ikke se at du skrev den lengden, men det er nok forskjell ja.

Skrevet

Jeg ville hatt mest i 56 og 62. De vokser jo så fort helt i begynnelsen ;)Da jeg fikk vesla her hadde jeg med klesplagg i str 50, men det var for stort. Så mannen måtte ned og kjøpe et sett i str 46 tror jeg det var. Hu var 3100 g og 49 cm, men tynn og spe.

Skrevet

Mitt råd er å ikkje kjøpe så mykje. Til vesla har eg kjøpt eit sett i str 56 og eit par bodyar + ein liten dress og labbar og lue. Har fått mykje arvetøy og gåver i 56 og 62, og får ikkje brukt alt. Det er koseleg å dra på shopping med baby og, så ville venta med å handle så mykje. Eg har fått babyar på 51 og 52 cm, og har nesten ikkje brukt noko i str 50. Bretta armane på enkelte plagg i starten, men sidan babyane vaks 1 cm i veka så vart det ikkje så lenge ein fekk brukt plagga likevel.

Skrevet

Jeg har knapt brukt 50 på noen av mine barn. Ikke på hun som var minst en gang, hun var 3830 og 52 cm, tror vi brukte litt 56 til å begynne med.

Største babyen min på 4500 g og 52 cm gikk rett inn i 62.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...