Gå til innhold

Parkett eller laminat??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal legge nytt golv i stue, kjøkken og gang, og lurer på om vi skal legge laminat eller parkett... Vi ble faktist anbefalt å legge laminat(en dyr type)fordi dette er mer holdbart. Men jeg er skeptisk...Noen med erfaringer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har lagt heltregulv i eik og er kjempefornøyd.

 

Mener du plastikkgulv som ser ut som tre når du sier laminat?

Det ville jeg aldri i verden valgt. Se vedlig billig ut synes jeg.

Gjest amandine
Skrevet

Ville aldri lagt laminat et sted jeg skulle bo og tråkke rundt selv. Det er hardere, kaldere og har mer trinnstøy enn parkett. Når det er sagt, i yttergang hadde jeg valgt flis;) Med varmekabler.

Skrevet

Laminat er kjempe kaldt! ikke særli pent heller.

ville valgt parkett :) eventuelt fliser i gang og kansje kjøkken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...