supermummy Skrevet 6. januar 2011 #1 Skrevet 6. januar 2011 Vi skal legge nytt golv i stue, kjøkken og gang, og lurer på om vi skal legge laminat eller parkett... Vi ble faktist anbefalt å legge laminat(en dyr type)fordi dette er mer holdbart. Men jeg er skeptisk...Noen med erfaringer??
Gjest Skrevet 6. januar 2011 #2 Skrevet 6. januar 2011 Vi har lagt heltregulv i eik og er kjempefornøyd. Mener du plastikkgulv som ser ut som tre når du sier laminat? Det ville jeg aldri i verden valgt. Se vedlig billig ut synes jeg.
Gjest amandine Skrevet 6. januar 2011 #3 Skrevet 6. januar 2011 Ville aldri lagt laminat et sted jeg skulle bo og tråkke rundt selv. Det er hardere, kaldere og har mer trinnstøy enn parkett. Når det er sagt, i yttergang hadde jeg valgt flis;) Med varmekabler.
Poteto Skrevet 6. januar 2011 #4 Skrevet 6. januar 2011 Laminat er kjempe kaldt! ikke særli pent heller. ville valgt parkett eventuelt fliser i gang og kansje kjøkken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå