Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #1 Skrevet 6. januar 2011 Jeg sitter med så store smerter i korsrygg og bein at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. På morran i dag og i går klarte jeg knapt å fungere, jeg har vondt uansett om jeg ligger, står eller sitter. Eneste jeg har funnet ut at hjelper det er en varm dusj, men kan jo ikke stå der hele tiden heller... Noen som har peil?
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #2 Skrevet 6. januar 2011 Har det hel likt. Får ikke sove pga korsryggsmerter. Ei sa det kunne være nyrene som jobber på spreng. Drikk masse.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #3 Skrevet 6. januar 2011 De sier at det kan være ekstra ille å bli smittet av influensa når man er gravid - så det gir sikkert litt ekstra plager. Og alle dere andre - vaksinèr dere snarest!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #4 Skrevet 6. januar 2011 Jeg er ikke gravid da.... Vaksina er vel litt seint å ta nå uansett, når jeg allerede er sjuk... HI
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #5 Skrevet 6. januar 2011 Jeg hadde dette i fjor. Da hørte jeg om andre også som ikke klarte å røre seg eller gå på do fordi det gjorde så vondt. Har ei venninne som har det nå og hun verker også veldig God bedring! Håper det går fort over!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #6 Skrevet 6. januar 2011 men kan man bare verke i kroppen også litt feber på kvelden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå