Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #1 Skrevet 6. januar 2011 Hva har dere i timelønn og hvordan jobber dere??
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #2 Skrevet 6. januar 2011 Jeg jobber som miljøarbeider, og tenker det går for det samme. Jobber i vgs da, og har prosent etter antall jobbuker, da skolen har ferie mer enn vanlig arbeidere. Derfor blir timelønn vanskeligere å regne ut. Men har en årsinntekt på over 300 000. Jeg er inne i faste klasser, og følger faste elever. Min jobb går ut på å følge elevens hverdag, bidra til trivsel og miljø, sosial trening er en sentral bit. Skriver logger, er i møter, og bidrar ellers der det skulle være behov. Er snakk om å få litt mer samtaletid med enkelte og det er jeg glad for. Er barnevernspedagog av utdannelse, så godt å få flere utfordringer knyttet opp mot utdanningen min.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #3 Skrevet 6. januar 2011 Ufaglært har ca 122,- i timen. På barneskole, er med i timer som hjelpelærer. Kan da hjelpe til med arbeidet til hele klassen eller ha elever med på grupperom og konsentrere meg om bare dem. Er også i SFO
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #4 Skrevet 6. januar 2011 Du som har 122 kr timen, kan ikke ha så mye ansienitet eller?? Syntes det hørtes lite ut.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #5 Skrevet 6. januar 2011 Det er dette som er så trist. Ufaglærte som skal ha med enkeltelever inn på andre rom og ha eneundervisning. Det er vel nettopp disse elevene som trenger spesialpedagoger eller ihvertfall lærere. Håper flere utdanner seg til lærere!!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #6 Skrevet 6. januar 2011 er 30 år og har jobbet siden gymnas. Ikke på samme arbeidsplass da, men... Aner ikke hvordan det der med ansiennitet virker faktisk, har aldri satt meg inn i det. Hvordan finner man ut det?
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #7 Skrevet 6. januar 2011 Da har jo i hovedsak med hva og hvor du har jobbet tidligere. Det meste skal telle etter hva jeg vet med tanke på assistent stillinger. Barn tror jeg også teller inn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå