mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 6. januar 2011 #1 Skrevet 6. januar 2011 Noen som kan anbefale barnehager og skrive hva som er bra med barnehagen? Gjerne nær herøya. Må snart finne ut hvilken jeg skal søke på, men har ikke kjennskap til noen. Og blir jo helt rar i hode av å lese om alle barnehagene på kommunen sin nettside.
3småtroll♥ Skrevet 6. januar 2011 #2 Skrevet 6. januar 2011 Hei:) Nå bor ikke vi på herøya, men kjenner noen som har barn på Skrapeklev barnehage (privat) og de er kjempefornøyde:) De har tre barn og alle har gått/ går der. Ellers kjenner jeg da til en del av de andre barnehagene rundt om, men du vil ha på herøya?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå