Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #2 Skrevet 6. januar 2011 Brodder? Joda, til store ansvarsfulle barn... Ikke til de som kan finne på bøll... Vondt å bli sparka av noen med brodder (enten det er uhell eller ei, kan fort skje under lek) også ødelegger de gulv, dersom man går inn med de...
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #3 Skrevet 6. januar 2011 lær de heller å gå på isen.det er ikke farlig å falle og slå seg litt mens man lærer...
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #4 Skrevet 7. januar 2011 dette er til en 2 åring altså, og vi bor langt fra byen full i salt, vi har faktisk kvit snø med tjukk blank is under.... umulig å føte seg ute. Det merka faren i går når han sku hente posten. Går med brukket fing i dag...
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #5 Skrevet 7. januar 2011 La nå heller guttungen ake seg bortover på rumpa før du setter brodder på beina hans. Har aldri hørt om små barn med isbrodder. Dem dør ikka av å slå seg litt.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #6 Skrevet 7. januar 2011 jeg vokste opp på tjukkaste bygda med speilblank gårdstun men jeg lærte meg da fint å gå på isen fordi! bruk spark,akebrett,rompa etc etc så lærer han nok snart!
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #7 Skrevet 7. januar 2011 Jeg har flere ganger benyttet brodder til mine barn ja, også da de var 2 år. Brukte vanlige små voksenstr, de var elastiske, så passet også på barnas sko.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #8 Skrevet 7. januar 2011 I barnehagen bruker vi tykke ullsokker (voksne str) til og ta uten på skoene. Når det er kjempeglatt.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #9 Skrevet 8. januar 2011 20:53 og 21:53. Tusen takk for svarene. Då kan eg gå i skuffen å finne noen gamle ullsokker til ham til vi får tak i brodder i str s.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #10 Skrevet 8. januar 2011 Jeg husker også at jeg gikk med ullsokker utenpå vinterskoene for å ikke gli.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #11 Skrevet 8. januar 2011 Det husker jeg også at jeg gjorde som liten, ullsokker utenpå vinterskoene. Det skal jeg huske på til mitt eget barn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå