mer enn bare mor Skrevet 6. januar 2011 #1 Skrevet 6. januar 2011 3 tester på to dager.. og enda venter jeg ikke mensen før neste uke. Men når alle 3 testene har hatt svaaaake positive streker så må vel det tilsi at jeg er gravid?? 2 stk clear blue og 1 stk first signal.. kan jeg begynne å glede meg???
theres 1986 ♂ ♀ ♂ + ♀ Skrevet 6. januar 2011 #2 Skrevet 6. januar 2011 prøv den med ukeindikatoren=))))
Trultemora er presseklar!! Skrevet 6. januar 2011 #3 Skrevet 6. januar 2011 Så lenge du har en svak strek så er du gravid! Ukeindukatortesten er bortkasta, for den tar ikke hensyn til om du produserer hcg kjapt/ seint eller flerlinger,... Ta heller den digitale som sier gravid-ikke gravid
mer enn bare mor Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2011 yes, men tar den gravid-ikke gravid til helgen.. tenker at den kanskje ikke viser om jeg er gravid siden strekene er svake enda? eller kanskje jeg tenker helt feil? men en strek er en strek, og tre streker mååå jo være en strek
NostraStoria Skrevet 6. januar 2011 #5 Skrevet 6. januar 2011 Strek er strek, men skjønner ikke at du har orket å ta 3 tester der du må tyde streker når du kan ta en digital som sier gravid! Noen liker jo å teste for å teste da Nei, den viser gravid så lenge den finner hcg - så endel enklere å tolke
mer enn bare mor Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 6. januar 2011 blir nok til at jeg kjøper den digitale i morgen for å være på den helt sikre siden denne gangen var vi ikke så aktivit prøvere men mer "det som skjer det skjer",.. Og i forbindelse med at jeg skal på firmafest i helgen så begynte tankene å svirre om at jeg kanskje var gravid tror ikke jeg hadde orket teste så mye hvis vi var "skikkelig" prøvere som med førstemann..
NostraStoria Skrevet 6. januar 2011 #7 Skrevet 6. januar 2011 Uansett, masse lykke til!! Kom med en oppdatering i morgen da!
mer enn bare mor Skrevet 7. januar 2011 Forfatter #8 Skrevet 7. januar 2011 oppdatering! kjøpte en digital test idag, og siden jeg ikke klarte å holde meg til i morgen så tok jeg den i sted og jeg er GRAVID!!! termin i sept!!
NostraStoria Skrevet 7. januar 2011 #11 Skrevet 7. januar 2011 GRATULERER!! Hehe, sånn sett bra at du ikke greide å holde deg! Så spennende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå