Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #1 Skrevet 6. januar 2011 Jeg har tatt tattovering en gang tidligere og da brukte jeg spenol for å smøre med i dagene etterpå. Nå derimot har jeg tatt i utlandet og har ikke tilgang på spenol, hva kan jeg da bruke i stedet? Jeg har en kroppskrem med 84 % aloe vera som er god og uten parfyme, kan jeg kanskje bruke denne?? Takker for svar.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #2 Skrevet 6. januar 2011 Jeg er tatovør, mine tips: gå på ett apotek der du er og spør etter en antiseptisk fet krem uten parfyme. Aloe vera er altfor sterkt for så åpne sår!! Ellers vask med grønnsåpe og vann og la det lufttørke, så ta på kremen! Ta aldri på tatoveringen med møkkete hender, unngå sol og bading i 4 uker! (dusje er såklart tillat)
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #3 Skrevet 6. januar 2011 Takk for svar, skal gå på apotek og se, men tviler jeg finner ut av det,folk i thailand er ikke så gode i engelsk Alternativt skal jeg la det lufttørke og så smøre inn. Må jo ha en form for smøring. tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå