Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #1 Skrevet 6. januar 2011 Jeg skrev tidligere om at jeg skal hjerteutredes og skal gjennom samtaler, Ekko Cor, EKG osv. Jeg er helt alene og har ingen som kan være barnevakt midt på dagen. Hva gjør jeg? Tar henne med? Hun er overalt og det er ikke akkurat undersøkelser hvor jeg kan sitte med en urolig baby på fanget. Hva om jeg blir innlagt? Vil babyen bli innlagt med meg? Hun er 6 mnd
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #2 Skrevet 6. januar 2011 Kanskje du kan ringe barnevernet eller kommunen og be om hjelp? Det kan jo kanskje være slik at det finnes en barnehage med småbarnsavdeling som kan ta imot barnet den tiden du er på undersøkelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå