Gå til innhold

På sykehuset


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skrev tidligere om at jeg skal hjerteutredes og skal gjennom samtaler, Ekko Cor, EKG osv. Jeg er helt alene og har ingen som kan være barnevakt midt på dagen.

 

Hva gjør jeg? Tar henne med? Hun er overalt og det er ikke akkurat undersøkelser hvor jeg kan sitte med en urolig baby på fanget.

 

Hva om jeg blir innlagt? Vil babyen bli innlagt med meg? Hun er 6 mnd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du kan ringe barnevernet eller kommunen og be om hjelp? Det kan jo kanskje være slik at det finnes en barnehage med småbarnsavdeling som kan ta imot barnet den tiden du er på undersøkelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...