Gå til innhold

sex med eksen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva mener dere damer om å ha sex med eksen, hvis dette er tilfellet?

- dere gjorde det slutt for et halvt år siden

- ..men er fortsatt gode venner

- dere venter barn sammen

- ingen av dere har funnet seg en ny

- ...men kjæresteforhold fungerer ikke

- den ene har fortsatt sterke følelser for den andre.

kan man ha "bare sex" eller skal man legge hverandre HELT på hylla? må jo kjenne hjerandre for resten av livet uansett, og det er jo ingenting man ikke har sett før....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For den parten som ikke har følelser er det jo en ok avtale. Den som har følelser blir isttende igjen som taperen, følelsene forsvinner hvertfall ikke om man fortsetter et intimt forhold.

Skrevet

.....hva om det er den med følelser som foreslår hele opplegget da?

Skrevet

Da inngår den personen en dårlig avtale. Se for deg å bli dumpet enda en gang, når den andre personen omsider finner seg en ny?

Skrevet

Jeg synes ikke det er noen god idè så lenge den ene har følelser fortsatt...

Bortsett fra det så spiller det jo ingen rolle

Skrevet

Det er en grunn til at det er en x i sex ;) hender det kan være helt greit. Man kjenner hverandre og vet hva man får, og man kan stole på hverandre. Ville heller hatt meg med en eks enn en vilt fremmed onenight stand i en slik situasjon som du beskriver ...

MEN! Man må være bevisst på at det er nettopp det det er. Sex. Ikke noe mer. Ellers kommer en av dere til å bli såret før eller siden.

Skrevet

Hvis man er i stand til å ha sex med eksen, så er faktisk forholdet ikke slutt likevel. Tyder på at man var for rask på labben med å gå fra hverandre.

Skrevet

Har dere barn sammen fra før? Hvorfor ble det slutt?

Skrevet

nei, det er første barnet vårt nå

det ble slutt av ulike årsaker, men poenget er at vi kommer ikke til å greie å være sammen så derfor ble vi enige om å være venner slik at barnet får et godt forhold til begge foreldrene sine.

Skrevet

Flott at dere klarer å være venner, men jeg syns dette høres ødeleggende ut :s

Jeg ville ikke gjort det...

Skrevet

har ikke gjort det til nå og kommer antakeligvis ikke til å gjøre det, men man man begynner jo å lure når det plutselig kommer en sånn "forespørsel". er på en måte det siste man forventer, ihvertfall i vår situasjon! satser på å fungere som venner i fremtiden ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...