Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #1 Skrevet 6. januar 2011 Dette er diagnosen 4 åringen til min bestevenninne har fått!!!! Fy f... for en urettferdig verden vi lever i!!!!!! Sender alle mine godetanker til henne og resten av familien!!! Måtte bare få det ut en plass!!!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #3 Skrevet 6. januar 2011 Nå kom tårene her.... Gode tanker vil bli sendt herfra også!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #4 Skrevet 6. januar 2011 Fyyy fader. Livet er så ufattelig urettferdig. Sender masse gode tanker til henne og dere alle.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #5 Skrevet 6. januar 2011 NEI!! Huff så fryktelig! Hva er oddsene for at det skal gå bra? Min dypeste medfølelse til familien, og til deg HI som også blir involvert i en sånn tragedie. En urettferdig verden ja, uten tvil !!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #6 Skrevet 6. januar 2011 å kjenner jeg ble skikkelig uvel nå stakkars så grusomt!Sender masse gode tanker!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #7 Skrevet 6. januar 2011 neiåneiånei, dette var triste greier! Kan jeg spørre hvordan de fant det ut?
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #8 Skrevet 6. januar 2011 H*n ble lagt inn pga magesmerter, feber å bare ville sove å sove. Etter div. prøver fikk de der svaret!! Alvorlig diagnose med gode resultater har legen sagt, håper det stemmer med de gode resultatene!!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #9 Skrevet 6. januar 2011 Er dette Wilms? Om det er det så er det veldig gode prognoser av den krefttypen.. 99% blir helt frisk.. Mange varme tanker og klemmer sendes deres vei..
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #10 Skrevet 6. januar 2011 Verden er fader meg så urettferdig!!!!
Lille-Pernille Skrevet 6. januar 2011 #11 Skrevet 6. januar 2011 Som 17:47 sierer det veldig gode prognoser ved wilms tumor, disse har en 90% sjanse til overlevelse. Jeg håper at alt går bra med barnet!
Gjest Skrevet 6. januar 2011 #12 Skrevet 6. januar 2011 Å, det bringer tilbake minner fra da niesa mi fikk en alvorlig kreftdiagnose som femåring. Det var gode sjanser for at hun skulle bli frisk og frisk ble hun, men det var tøffe år for familien og ikke minst for den lille jenta. Jeg ønsker familien alt vel og håper det går bra. Du må være der for venninna di framover og være tålmodig med henne når hun ikke husker på å være venninne.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #13 Skrevet 6. januar 2011 Det er fryktelikt og prognosane er gode. Men det er fort og dette mellom 2 stoler. Jeg er ei mor som opplevde og dette mellom 2 stoler og prognosene var topp. Bare barnet ikkje får den HELVETES SOPPEN. Da er den nesten null i prognosane.
Tante Blås Squaw Skrevet 6. januar 2011 #14 Skrevet 6. januar 2011 Til HI; Mange venner er veldig flinke til å stille opp under behandling og mens ting er kritisk. Husk at venninna di vil trenge deg etterpå også, når alt har roet seg og barnet er erklært friskt igjen - det er gjerne da voksne puster ut og bryter sammen.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #15 Skrevet 6. januar 2011 Heisan!¨ Har fått snakka mer med venninna mi nå, det er wilms h*n har fått, heldigvis god sjangs for å bli frisk, så jeg krysser fingrene for at dvaet skjer denne gangen også!! Noen med erfaring på dette??
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #16 Skrevet 7. januar 2011 Jeg har dessverre dårlige erfaringer med denne typen. Barnet til venninnen min døde av den. Selv om det var så gode prognoser. Grunnen var at det var gått så lenge uoppdaget. H*n levde i litt over 1 år etter å ha fått diagnosen. Det kan skje, men krysser alt jeg har får at det går bra for denne lille gutten/jenten. Om du vil, så kan du sende en mail ([email protected]) til meg om det er noe du lurer på.. Så skal jeg prøve å svare så godt jeg kan.. Jeg fulgte de tett hele veien, og har fremdeles veldig god kontakt.. Vi snakkes nesten hver dag )) Det har har hun sagt er veldig godt, for det er mange som har trekt seg unna...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå