Gå til innhold

Ræva mor idag :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi var den eneste i hele klassen som IKKE hadde med pølser og kakao til tur idag :( Bare fordi den ubrukelige morra hennes ikke klarte å lese på planen før hun smurte mat idag. ÅÅÅÅÅ, jeg har så dårlig samvittighet!!

Og på toppen av det hele sier jenta "Læreren sa at vi kanskje burde begynne å lese på ukeplanen heretter"...... Får så vondt av jenta, når hun er den eneste som ikke har pølser og drikke! Jeg vet så altfor godt hvordan det er å være den som aldri har, og sånn skal jeg IKKE bli! Men den glapp idag :( Faen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke en ræva mor pga noe sånt, alle kan lese feil på planen en gang i blant. Hvis det var første gangen dette skjedde, skal du ikke "beat your self up" pga dette :-)

Skrevet

Ja, det var første gang! (men så går jenta i 1.klasse og, da)

 

De hadde turdag hver torsdag fra skolestart og til vinteren kom. Så ble det plutselig slutt på det 1 1/2 mnd før jul. Og idag hadde de tydeligvis det igjen....

 

Jeg bare kjenner den følelsen, hun sitter der med svette brødskiver mens de andre har pølser og digg.... også drakk hun melk, mens de andre drakk kakao :(

(Hun fikk pølse hos ei venninde da, men alikevel. Jeg må jo følge med!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...