Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #1 Skrevet 6. januar 2011 Jeg er alene med et barn og er student. Det har gått veldig greit frem til nå. Første dagen i dette semesteret og jeg føler jeg ikke har energi til å fortsette. Det er så ulikt meg. Er så sliten av å alltid ha noe hengende over meg. Jeg er ei skikkelig stå på jente til vanlig, men nå føler jeg at jeg har møtt veggen. Har ikke råd til å ta pause heller, da vil det bli enda tyngre å starte opp igjen i tillegg. Noen som har og det sånn?
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #2 Skrevet 6. januar 2011 Det vil altids være opp og ned turer gjennom studiet. Hvilket studerer du? Jeg er alene i hverdagen med 2 barn og gravid i 7mnd. Fullfører 2 året mitt på høyskolen. Synes det er lettere å studere enn å jobbe. Man har jo så korte dager også har man ferier. Men ja det er stressende å starte på nytt emne og ha eksamen og arbeidskrav hengende over seg, men sånn er det nå bare. Ikke gi opp!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #3 Skrevet 6. januar 2011 Er så glad jeg ble ferdig med studiene før jeg ble gravid. Som gravid orker jeg ingenting og om jeg skulle på skole nå, hadde jeg ikke klart det. Det er nok beintøft å ha et barn i tillegg. Du får ha lykke til og stå på, føler med deg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå