Gå til innhold

Bf driver å rydder hos meg!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke rotette her, men det er jo synlig at det bor noen her!

Avogtil er bleiebøtta full, og mini er full fart også blir kansje tissebleia liggende en liten stund ved sida av stellebordet til h*n sovner å jeg får rydda. Eller hvis jeg ikke har satt en talerken i oppvaskmaskina.

Ja så kommer bf på besøk, og jeg pleier da å gå en tur for at di to skal få alenetid uten at barnet kryper til mor hele tida. Når jeg kommer tilbake så har plutselig bf satt talarken i oppvaskmaskina, kansje han har vaska steikepanna etter middagen eller kasta bleia som lå ved siden av stellebordet!

Hvorfor i alle dager gjør han slik?Noen som kan tenke seg til det?

Han har mer rot han en hva jeg har hjemme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MÅ bare ta med at det er ikke negativt.. Jeg bare kan ikke la være å lure på det, jeg går ikke hjem til folk å rydder.. ( vi har aldri vert sammen)..

HI

Skrevet

ta det den enkleste veien da vel, spør han direkte hvorfor han rydder når han er hos deg !

Skrevet

Virker veldig snilt gjort, spør du meg.. Kanskje han vil hjelpe til litt, i og med at dere har barn sammen? Kanskje han til og med vil imponere litt ;-)

Skrevet

Min første tanke var at han prøver å være litt snill:) Ikke uvanlig at familie hjelper til litt hos mor etter at hun har fått barn (vi alle vet jo at den første tiden kan være slitsom), så kanskje han tenkte at han skulle være litt hjelpsom eller no:)

Skrevet

Han tenker vel at du har det travelt med en liten en og vil være grei :)

Skrevet

Vær glad han ikke putter bleia i oppvaskmaskinen ;)

Syns det hørtes helt greit ut jeg? En bleie eller en asjett er da ikke voldsomt mye ryddehjelp ... Hadde han ryddet hele stuebordet, tatt et berg av oppvask eller valset rundt med støvsugeren hadde jeg nok lurt litt, men kaste en bleie eller sette en tallerken i oppvaskmaskinen? Really? Det er da bare normalt, og noe jeg fint kunne gjort om jeg hadde vært hjemme hos typ ... hvem som helst av mine venner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...