Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #1 Skrevet 6. januar 2011 noen som har brukt vognposen til simo? er den noe bra?
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #2 Skrevet 6. januar 2011 Vi har Simo sin korthåret lammeull pose og er kjempe fornøyd! Mini sover ute hver dag og er alltid varm og god når han vokner. Og hvis det er kaldt på soverommet tar jeg av overdelen og bruker den som lammeskinn i sengen.... Han har som sagt brukt posen veldig mye og den ser fremdeles helt ny ut også.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #3 Skrevet 8. januar 2011 takk for svar er heldigvis en liten stund igjen til snuppa kommer,så jeg trenger heldigvis ikke å bestemme meg ennå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå