Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #1 Skrevet 6. januar 2011 Jeg sluttet å amme da lillegutt var 12,5 mnd. Nå får han NAN på flaske når han skal legge seg og når han vokner om natten... Men hvor lenge skal de egentlig ha mme? Og i natt drakk han faktisk hele 7dl!! Er ikke det sinnsykt mye?? Jeg prøver å gi ham vann på flaske ( har en flske med nan og en med vann) men han vil ikke drikke vann og blir steik forbanna...
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #2 Skrevet 6. januar 2011 Over året blir det anbefalt å slutte med mme, det gjorde vi her. Og det var slett ikke noe problem, men hun har også tatt vann fra starten. Det som jeg har gått over er vanlig melk + biola. Blander ca. femti femti sammen. Og det er helt digg. Hun er nemlig slett ikke glad i kun vanlig melk, men hvis jeg har i en liten slank med biola så går det som bare det. Vil anbefale deg å kutte litt ned med mme, ikke brått. Prøv med vanlig melk, det er trygt å drikke fra 12 mnd, og før. Evnt. ta litt biola oppi, prøv deg frem. Men, ikke gi mme for lenge heller. Blir vanskelig å slutte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå