Gå til innhold

dag skulle jeg 12 uker på vei fortelle alle den hærlige nyheten:(


Gullgutter bli storebrødre

Anbefalte innlegg

Hadde gledet meg sånn til i dag da jeg endelig skulle rope høyt at jeg skulle bli 2 barnsmor :) hadde gledet oss sånn til å fortelle guttungen vårres på 3 at han endelig skulle få seg en baby, som han så kjært ønsker seg. I stede sitter jeg hjemme og føler meg helt tom. Fikk endelig komme inn til ul på tirsdagen, da jeg hadde hatt små blødninger i 4 uker. Da fikk jeg bekreftet min største frykt, spiren hadde gitt opp i romjulen litt over 10 uker :(

 

Nå krysser jeg bare fingrene for at tomrommet vil fylles snart igjen <3

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Jeg føler med deg og vet hvordan du må ha det nå. Jeg opplevde det samme som deg tidlig i fjor sommer; var da i min 12 uke og gledet meg til å annonsere at vi skulle ha nr.3 ved juletider. Dessverre begynte jeg å blø og ultralyd dagen etter bekreftet at den lille spiren vår hadde gått til grunne allerede i de første ukene, var intet å se med unntak av placenta (morkaken). Kroppen min hadde ikke forsøkt å rydde opp i dette selv tidligere, men jeg slapp utskrapning og fikk med meg cytotec hjem. Vond og smertefull opplevelse både psykisk og fysisk. Etter 1 måned var jeg gravid igjen og er nå i min 26. svangerskapsuke med en frisk og sunn baby!

 

Jeg håper du er like heldig som meg og blir fort gravid igjen. Har lest og hørt at man er mer fruktbar etter en SA/,så fortvil ikke selv om dagene og stundene er triste og tunge. En liten spire vil snart sitte hos dere og det kommer nok til å gå bra :-)

 

Sender deg en trøsteklem :-)

 

 

Lenke til kommentar

slike historier trøster mye, så ja håper jeg er like heldig som deg :)

gleder meg at du har kommet så langt etter en SA, og så fort.

 

krysser fingrene

Lenke til kommentar

Hei.

Jeg føler med deg. Jeg skulle selv førstkommende fredag vært 12 uker på vei, men slik ble det ikke. Nå går jeg bare å venter på å bli gravid igjen, og håper på to streker.

Vi fikk beskjed om å bare prøve igjen med en gang, for en er som regel mer fruktbar med en gang man har mistet, så krysser fingrene for det. Jeg fant eggløsningsdagen min med tester, så kom kjapt i gang etter aborten. Så nå er vi veldig spente, skal ta test på tirsdag, har ikke hatt mensen siden aborten.

Lykke til! :-)

Lenke til kommentar

Har akkuart mist jeg og. Uke 7. Tok pillene på onsdag og var i går og tok ny UL og fikk da bekreftet at alt var ute. Når begynte du og teste?Jeg blør ikke så mye lenger, så har lyst og prøve så fort som mulig, men er redd jeg skal gå glipp av EL. Jeg har bestilt en haug med EL tester og graviditetstester :-). Har også begynt og Damiana, og er derfor litt viktig at jeg finner ut når EL er, har aldri sjekket eller merket det før. Men har aldri hatt noe problemer med å bli gravid heller. Har bare prøvd sånn ca 14 dager etter mens, funka det :-). Men litt viktigere nå, siden jeg slal begynne på Wild Yam 3 dager etter EL er over :-/.

Lenke til kommentar

Jeg begynte å teste første dag uten blødning. Kjøpte mange tester på lavpristester.com, så på 16 dag med testing var streken endelig sterkere enn kontrollstreken.. :-)

Lenke til kommentar

Annonse

Venter 21 El-tester og 12 graviditetstester på mandag, fra lavpristester.com :-) så da er det bare og sette igang med testing så fort blødningene er borte :-) åhh, kan nesten ikke vente... :-P

Lenke til kommentar

jeg er der jeg å, men redd for å bli skuffet dersom det ikke går :( Men får bare ta det som det kommer, håper blødningene ikke varer så alt for lenge. Ønsker virkelig å få en 2011 unge. Har 2007 gutt fra før, så hadde vært fint om det gikk raskt :)

Lenke til kommentar

Vi får følge hverandre :-) har jo 2007 gutt fra før vi og. Vil jo ikke ha så veldig mye lenger i mellom dem. Ventet litt for lenge for min del allerede :-/. Får bare krysse fingrene for at vi snart er tilbake i 1.tri begge to :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...