Gå til innhold

Flere uten facebook-profil?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg slettet min etter mye styr, intriger og annen faenskap. Følte jeg stod i midten og skulle være konfliktløser for de fleste. Har ikke angret et sekund, selv om jeg får noen rare blikk når jeg sier at jeg ikke er på facebook?

 

Om du ikke har profil, hva er din grunn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg var på facebook,. slettet profilen min da svigers lagde helvette for meg når jeg nektet de å ha bilde av ungene våre der. ble så mye styr og bråk at jeg ikke orket facebook noe mer,.

 

syns også facebook tok over litt mye av livet til mange rundt meg,. når de sender meg meld der hver dag. ble sure når jeg ikke la ut bilder av ungene,..

 

fikk nok,.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...