Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #1 Skrevet 6. januar 2011 Jeg bare lurte siden du alltid har så mange kjappe og noen ganger spydige svar..:-p
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #2 Skrevet 6. januar 2011 hehe og da må hun være fra nord-norge....
Gjest Skrevet 6. januar 2011 #3 Skrevet 6. januar 2011 Meg du mener? Eks-kakledama, nå tilbake til sitt gamle nick? Jeg har en bestefar fra lofoten, så får skylde på ham.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #4 Skrevet 6. januar 2011 Har da ikke sett et eneste innlegg fra kakledama hvor hun snakker om hæstkuk så det tviler jeg på. thihi..
Gjest Skrevet 6. januar 2011 #5 Skrevet 6. januar 2011 Fanden satt på en klippe og runket kuk! Sånn. Der har jeg gjort ære på min 4-dels nordnorske arv.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #6 Skrevet 6. januar 2011 Fantastisk! Min svigerfar er nordlending og jeg hadde ikke kjent ham særlig lenge da han ga meg bakoversveis med velklingende begreper som "kuken i buret" og "geitfitta på ei staur". Sjarmerende...
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #7 Skrevet 6. januar 2011 Jeg har en bestemor fra Vestfjorden, kanskje jeg skal begynne å skylde på henne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå