BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 6. januar 2011 #1 Skrevet 6. januar 2011 Det er saa masse aktivitet her inne, saa jeg proever her ogsaa. The more the marrier! Mannen min vil saa absolutt at navnet til vaar lille prins skal skrives Elliott, -med to T'er. Jeg er vant til, og liker best Elliot, men siden jeg har valgt navnet er det liksom hans tur aa "bestemme" litt. Ville dere foeyet dere i dette? Gaar det greit med to T'er?
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #2 Skrevet 6. januar 2011 For meg, så høres det mest riktig ut med 2 TTèr i Elliott. Men aner ikke hva som er vanlig. Lykke til )
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #3 Skrevet 6. januar 2011 Jeg har aldri sett det med bare en t, for meg er det naturlig med to. Og jeg synes det ser best ut.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #6 Skrevet 6. januar 2011 Ref SSB er det 155 Elliot og 16 Elliott (og for øvrig 28 Eliot). Legg fram det for gubben du.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #7 Skrevet 6. januar 2011 Jeg vedder på at de aller fleste vil skrive Elliot på denne måten, så om dere vil skrive det med to t-er, vil han bli nødt til å stave det hver gang han skal oppgi navnet sitt. Foreldrene mine utstyrte meg med et ganske vanlig navn skrevet på en litt uvanlig måte, og jeg er så lei av å måtte stave det hele tiden, så jeg har vurdert å forandre skrivemåten.
prebs Skrevet 6. januar 2011 #8 Skrevet 6. januar 2011 Jeg ville skrevet Elliot - med én t. Synes det ser finere ut fordi det allerede er to l-er i navnet. Men klart det går greit med to t-er også.
Gjest ->>- Skrevet 6. januar 2011 #9 Skrevet 6. januar 2011 Elliott ser ut som en skrivefeil. Sånn i rekken "vi vil gi ungen fancy, internasjonalt navn, men vet ikke helt hvordan det skrives."
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #10 Skrevet 6. januar 2011 Eeeee liiiii øøøøøt E.T PHONE HOOOOOOOME
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #11 Skrevet 6. januar 2011 Ganske mange utenlandske som heter Elliott da, så det er vel ikke helt feil!.. Merkelig navn til en norsk unge, syns nå jeg da, for det høres rart ut sagt på norsk. Fint på engelsk, dog...
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #12 Skrevet 6. januar 2011 Jeg ville skrevet det med 1 T, men det var slik jeg og samboer ble enige om førstemanns navn. Jeg fant navn men han fikk velge skrivemåte
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #13 Skrevet 6. januar 2011 Fra 2009 Elliot Det er 155 menn som har Elliot som første fornavn. Det er 116 menn som har Elliot som eneste fornavn. Elliott Det er 16 menn som har Elliott som første fornavn. Det er 6 menn som har Elliott som eneste fornavn. Eliot Det er 28 menn som har Eliot som første fornavn. Det er 13 menn som har Eliot som eneste fornavn.
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 7. januar 2011 Forfatter #14 Skrevet 7. januar 2011 Han blir halvt Spansk da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå