Gå til innhold

Eksen overbeviser meg hver dag om at..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ikke kommer til å klare meg uten han her i nærheten ( Han skal flytte et stykke unna å se datteren i helgene) Ikke har jeg bil enda ( Men har foreldre som stiller opp med kjøring) Datteren min er i trassalderen, jobben må jeg muligens si opp, og iflg han blir det enda mindre fritid enn nå.. I tillegg har han gjort det klart at de helgene han skal se henne ( Her) så får jeg ikke "lov" til å dra ut med venner etc, for da gidder ikke han å sitte barnevakt.

Great.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du skal være glad for at han flytter. Hørtes ut som en skikkelig idiot. Du får bevise det for han at han tar feil og at du kommer til å klare deg bedre UTEN han.

Skrevet

Høres ut som en skikkelig idiot ja.. Dessuten sitter man ikke barnevakt for sitt EGET barn, han er pappa. Ikke la han bestemme over deg og ikke la han overbevise deg mer, du får til mer enn du tror.

Lykke til

Skrevet

Herregud for en fyr!!

Ikke la deg påvirke av det han sier!! Klart du kan klare det! Det er så mange andre som klarer det og det kan du også" Bare vis ham du!

Også kan du vise ham at ahn ikke bestemmer hva du skal gjøre i dine "fri" helger heller! Du er da voksen og kan ta dine egne avgjørelser!

Og finner han seg ikke i det så kan han holde seg unna, det blir han tap!

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor du lar det går innover deg? Han er jo åpenbart en dust.

Jeg hadde bare sagt noe som "hahahahahahaha, for en jævla idiot du er som tror du kan klare å trykke meg ned, og i tillegg tror du kan bestemme hva jeg skal gjøre! See ya!"

Skrevet

Dette er den såkalte *idioten* som skriver.

Hun sier ikke et pip av sannheten egentli.

for å nevne noen ting som kommer antaglivis til å gå galt

- økonomisk

- rydding i huset

- ungen kommer til å få en gretten mor som for sove mindre, og ingen data pga den tar jeg med.

OG vi har har blitt enige om at hun ikke skal drikke når jeg ikke er i nærheten og kan eventuelt hente hu pga vi vet egentli begge 2 hva som skjer.

hun sovner av mitt på utestedet, blir kastet ut, og vennene hennes bryr seg mer om å finne en kuk å suge på istedenfor å hjelpe henne. I tromsø så måtte jeg ta ungen med i bilen om natta pga hun blei altfor dritings ute og måtte taes rede på. Hun har ingen kontroll i det hele tatt og har blitt voldatt tidligere pga hun var ute utn noen som passet på henne. når vi er ute sammen, så bruker hun å sovne av i taxikøen, mitt på vinteren, og jeg må bære henne inn i taxien og hjem, og en gang når hun var hos søstra, kom hun hjem i bh og truse og en såkalt venninne lempet hun ut av bilen og hun lå på asfalten mens andre så rart på henne og meg som bærte henne inn.. Dette er ikke engangstilfeller. hun har ikke kontroll når hun drikker i det hele tatt og sovnet til å med av på sofaen, hjemme, kl 1 når hun hadde gjester..

og mens vi var i lag så var jeg ALDRI UTE. jeg var hjemme med ungen mens hun var ute med venninnene sine.. Jeg gjorde alt.

Derfor har både jeg å henne blitt enig om d. at jeg ikke passer ungen for at hun skal drikke sammen med de personene.

OG jeg bryr meg om ungen min. jeg har bodd i lamme dem i et halvt år og ryddet opp all dritten etter henne og alltid hentet ungen i barnehagen og brukt alt av min lønn på snus, redbull, sprit og mat og alt hun måtte ønske.

i 5 år, har jeg bedd henne om å ordne klærne hennes som ligger slengt overalt. hun tar aldri rede på etter seg når hun lager mat, d ligger å råttne i gryter helt til jeg tar rede på det. Alt hun gjør er å være på facebook. ellers så ligger hun på sofaen og sover slik at ungen raserer hjemmet når jeg er hjemme.. og det er jeg som tar meg av henne om natten når hun skriker og våkner..

SO TELL ME. har jeg ikke en jævla go grunn til å være bekymret? alt det jeg sier er helt 100% sant. Hun klager på at hun er sliten nå, hvordan blir det når hun får sove 3 timer mindre om dagen og ikke blir kjørt til jobben hver dag?

Jeg Leker med ungen fra å med barnehagen er ferdi til hun legger seg hver dag. hun jobber nesten alltid sent. og når hun er alene med ungen så sitter hun på fb. Det går så langt at jeg av og til sperrer dataen slik at hun skal ordne opp i sin egen matrester og klær, men gjett hva? da går hun til moren og låner facebook, OG lar ungen komme hjem 2 timer etter leggetid. og hun bruker opp sin lønn på 20 tusen på 5-10 dager mens resten av mnd lever vi på min lønn.

så ikke kom her å si at jeg er en idiot. 99.99 prosent av alle andre mannfolk som har fått slengt denne dritten i tryne og måtte rydde opp etter eksn får at det skal være levelig har dratt for lenge sian. jeg er faktisk veldig snill og gjør alt hun ber om, egentlig. og jeg har sagt det lenge, når man har mistet noe, og innser at man egentli skulle tatt til fornuft, så er det for sent.

MEN Nu må jeg dra. nå er datteren min snart ferdig med å spise middag og må rydde opp og leke med henne til hun skal legge seg:) og nevnte jeg at jeg må rydde opp pannen med rester fra tidligere i dag etter hun som skrev hovedinlegget?

og ikke tru jeg stalker henne på dib, Jeg bruker dib regelmessig.

Skrevet

Vær glad du er kvitt ham. Fyren er åpenbart psykopat.

Du kommer til å klare deg helt fint uten han. :)

Skrevet

Ja helt klart..

Vær så snill og enlighten me på Hvorfor det?

Skrevet

Hvis det er slik du skriver...

Hvorfor søker ikke du om hovedomsorgen for barnet da?

Jeg tenker at hvis moren fortsetter slik vil ikke barnet ha det bedre hos deg da?

Skrevet

Du pappa; Hvis det du skriver er sant, hvorfor tar ikke du hovedomsorgen for barnet?

Og hvis du mot formodning ikke får den, så burde mor meldes til barnevernet hvis det du skriver er sant. Der kan hun få proff hjelp og veiledning i foreldrerollen.

Men hvis du synes det er så ille, så er du en idiot hvis du ikke tar barnet med deg når du flytter.

Skrevet

Helt enig. Vil høre hva far har å si til dette? Og gjerne og hva HI kan si om det pappan har skrevet her. Hvis det er pappan da...

Skrevet

Hvordan i all verden viste du at det var din eks som skrev dette innlegget?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...