Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #2 Skrevet 6. januar 2011 Jeg har bodd både i Ervik og på Tertnes, og trives utrolig godt begge plasser. Rolige strøk og flott for barn. Morvik er også rolig og flott. Personlig ville jeg holdt meg unna Flaktveit og Eidsvåg/Eidsvågneset.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #3 Skrevet 6. januar 2011 hehe... jeg sku inn å advare mot flaktveit og eidsvågområdet jeg også. Og en plass til jeg ikke kommer på hva heter, jo...toppe. Har selv bodd på haukås og vågsbotn.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #5 Skrevet 6. januar 2011 Hva er feil med Eidsvågsneset? Er det for fint? Ellers er det jo alt langs sjøen, det er bra, Eidsvågsneset, Morvik og Tertnes. Har ei venninne som bor på Flaktveit, og hun trives der, kjenner også en del andre som bor/har bodd på Flaktveit, og er fornøyde der, men det har jo litt dårlig rykte. Se deg omkring, så ser du hvor det er bra å bo, du får jo raskt en følelse av hva som er greit og hva som ikke er like greit. Er det mye blokker etc, så er det jo ikke like kult som når det er masse fine eneboliger.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #6 Skrevet 6. januar 2011 Herregud jenter, det er snart 20 år siden det var dårlig miljø på flakka ;-) Personlig ville jeg holdt meg unna nyborg (stygt), hylkje og hordvik (usentralt), toppe og rolland (stygt). Tror ikke man finner så utpregede dårlige strøk uansett, det er tross alt bare Bergen :-) skinstø, tertnes, morvik, ervik og eidsvågneset er fine plasser :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå