Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #1 Skrevet 6. januar 2011 Barnehager eller preschool´s, går dem med uniform da? Noen som vet ? :-)
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #3 Skrevet 6. januar 2011 De begynner jo på reception når de er 3-4 og da begynner de med uniform. Nurseries har ikke uniform, der går de før de begynner på skolen i 3-4 års alderen. Da begynner de med skole 9-15.30
Gjest Skrevet 6. januar 2011 #4 Skrevet 6. januar 2011 Da jeg var au-pair for en familie i London gikk begge barna i familien i barnehage og begge barna brukte uniform. Men det er kanskje forskjellig fra barnehage til barnehage?
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #5 Skrevet 6. januar 2011 Dette er forskjellig fra pre-school til pre-school. Jeg bor I England og min sonn paa 3.5 går på førskolen, pre-school nå, men han går på førskolen i den barnehagen han har gått i siden han var 1.5 år. De har ikke uniform der, men jeg vet de har det i andre førskoler. Barn begynner i receptionclass etter de har fylt 4 år, altså de kan vare alt fra 4- nesten 5 år når de begynner på skolen
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #6 Skrevet 6. januar 2011 Ok datteren min skal begynne i barnehage denne uken, begynner med noen timer dagen, så vet ikke hvordan det fungerer der men skal finne ut av det, isåfall kjøper man selv eller har dem det der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå