Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #1 Skrevet 6. januar 2011 Slutt mellom meg og typen for noen uker siden. Jeg savner han hver eneste dag og tenker på han hele tiden. Han ringer/sender meldinger ofte. Sist melding jeg fikk var "Glad i deg jenta mi". Snakket med noen venner om det og de mener jeg burde bare gi faen, gå videre og la han være. Men det er pokker ikke så enkelt når man har så sterke følelser for noen! Jeg maser ikke på han, lar han ta initiativ til kontakt (stort sett) og vi har en fin tone. Bruddet var ikke stygt, men det var han som ikke ville mer fordi han tør ikke "forplikte" seg med barn (jeg har en sønn på 4 år). Han har ofte sagt at han håper at det blir oss to og at jeg er den perfekte for han, men akkurat nå ble han overveldet av ansvaret osv.. (Vi har ikke bodd i lag av hensyn til sønnen min, og han har kun møtt han noen få ganger..begge var enige om å ta det veldig rolig). What to do?? Jeg elsker denne mannen.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #2 Skrevet 6. januar 2011 jeg for min del syns du skal gi det litt tid, hvis dere er så glad i hverandre som jeg får følelsen av her, så er dere vel ment for hverandre, og dere vil isåfall finne tilbake til hverandre! han kommer vel til å merke det når savnet blir for stort=) masse lykke til=)
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #3 Skrevet 6. januar 2011 Hvis jeg var deg, ville jeg bedt om å få møte ham til en alvorsprat jeg. Der ville jeg sagt noe sånt som at nå fikk han bestemme seg! Vil han ha deg (som han jo tydeligvis gir uttrykk for at han ønsker), så må han takle ansvaret som følger med det at du har en sønn også. Og det bør han takle nå, og ikke utsette forholdet dere i mellom til han en gang i fremtiden tror han er "klar" nok. Hva skal han i mellomtiden da?? Feste fra seg?? Du skriver ingenting om hvor gamle dere er, men uansett alder så bør han vise seg såpass voksen at han tar et valg ang. en fremtid sammen med deg & sønnen din nå. Enten blir dere sammen igjen og satser på en fremtid sammen, ellers må han forstå at dere bryter helt - og da kan han ikke sende "glad i deg"-SMS'er o.l. i tide og utide. Da er det over & ut. Ikke meningen å virke "streng", og jeg forstår deg så inderlig godt når det gjelder det med følelsene du har for ham (og tydeligvis han for deg), men det nytter ikke å "dille" med folk heller. Vær klar og tydelig, og legg det fram for ham på en saklig måte. Husk: Dette gjør du ikke bare for deg, men også for sønnen din. Han fortjener også en mor som er glad, og som forhåpentligvis er i et godt forhold med en snill mann som er glad i dere begge! ;-) Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå