Gå til innhold

noen tanker jeg vil dele med andre prøvere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Godt nyttår folkens!

I dag fikk jeg TR på besøk, og er dermod i min5 pp. Vi har to barn fra før og prøver nå på nr 3. De to første satt ved 1. forsøk, denne gangen ser det ut til å ta tid. De første pp stresset jeg veldig med EL, tok EL tester og ble kjempeskuffet når TR dukket opp! Denne gang tok jeg det med knusende ro. Det blir ingen EL testing denne måneden (jeg vet uansett ca når den er), jeg kommer ikke til å sitte annenhver dag på BIM(dette har stresset meg veldig), men bare titte innom en gang i blant. Jeg er overbevist om at stress= ingen graviditet, så selv om det føles vanskelig damer - prøv å tenk på andre ting også. Det skal i allefall jeg og se om det funker bedre. Masse lykke til!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må si meg enig med deg! :) Har ei jente fra før, og hun ble til i en sikker periode, når vi hoppet av i svingen.. så var ikke noe stress med å bli gravid da iallefall ;)

Forrige pp testet jeg ikke EL, men da ble jeg så stresset av å ikke vite om EL hadde vært. (syklusene mine har ikke vært 100% stabile). Det endte opp med at vi prøvde å ha sex hver dag i 3 uker, og det syntes jeg var ekstremt stressende! Denne gangen har jeg bestemt meg for å ikke stresse, men teste EL. Det har fungert fint hittil iallefall. Vi har hatt sex et par ganger når vi har hatt lyst frem til nå. I dag fikk jeg positiv el test, så blir nok en runde i kveld, og kanskje i morgen ;) Deretter kan vi bare slappe av så godt vi kan de neste ukene!

Merker også at jeg stresser meg opp litt med å være mye her inne.. tenker så mye på det da! Spørs om jeg må prøve å holde meg vekke herfra neste pp, hvis det ikke går denne! :)

Skrevet

Et poeng i å ikke stresse! Men jeg føler jeg må innom her av og til, for visst ikke bygger det seg opp inni meg og så plutselig knekker jeg sammen i gråt...dette er er "lufteventilen" min...

Jeg er litt redd for at vi har for mye sex...vi har sex hver dag (- den røde uka), fordi vi bare har så lyst på hverandre...har hørt at en bør ha sex annen hver dag for da får en mer sæd...synes det er vanskelig jeg...så orker ikke å tenke på det...enten så går det, el så går det ikke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...