Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #1 Skrevet 6. januar 2011 Er alenemor til ei jente på 9mnd.. Jeg får støtte fra nav: O.S, dobbel barnetrygd, småbarnstillegg, minste barnebidrag...har også bostøtte fra husbanken! Men har en liten leilighet, så må snart finne en litt større leilighet..problemet er at oppsigelsetiden er 3mnd, og leiemarkede i denne bygden er veldig lite, å leilighene forsvinner fort viss man ikke tar dt som er ledig fort. Betaler 3500kr i mnd her jeg bor nå.. Om jeg bestemmer meg for en leilighet, og flytter til den, hvordan skal jeg klare å betale for to leiligheter Noen som vet hvordan jeg ska klare å flytte uten å blakke oss helt?
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #2 Skrevet 6. januar 2011 du kan prate med utleier der du bor nå. og forklare situasjon. og finne deg en leilighet og prate med utleier der om dato for å flytte inn,. pass på dato med utflytting og innflytting er nær hverandre slik at du slipper du husleier,. mange som leier ut som legger ut leiligheten også.. og er villig til å droppe en månedes hus leie.. er markedet bra får de leid ut ganske fort,.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #3 Skrevet 6. januar 2011 Først og fremst kan du snakke med huseier. Ofte er det mulig at du slipper unna med kort oppsigelsestid hvis det er lett å få ny leietaker. Det er ofte mulig å komme til en grei avtale. (utleier har ingenting å tape på at en ny leietaker kommer inn tidligere. Hovedsaken er at ikke leiligheten blir stående tom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå