babylykke2 Skrevet 6. januar 2011 #1 Skrevet 6. januar 2011 Jeg har IKM den 12/13 januar og har ikke hatt noe festeblødning ennå, men føler at spiren har satt seg .. Syns tida går så sakte før jeg kan teste. Hvilken dag i svangerskapet hadde dere festeblødning? Jeg har 30 dagers syklus så er kanskje håp ennå?
Skoobidoo Skrevet 6. januar 2011 #2 Skrevet 6. januar 2011 Ingen festeblødning her i gården. Forskere er veldig uenig om dette med festeblødning forresten. Tror iallefall ikke jeg ville tillagt det så mye vekt
zoria Skrevet 6. januar 2011 #3 Skrevet 6. januar 2011 Har ikke hatt festeblødning med noen av mine, er nå 7+1 med tredje.
Gjest Skrevet 6. januar 2011 #4 Skrevet 6. januar 2011 Med første våknet jeg natt til mandagen av et sinnsykt stikk i magen. Kjentes ut som om noen spiddet meg med en strikkepinn. Blødde noen dråper med friskt blod om morgenen og det var det. Testet positivt torsdagen samme uke. Denne gangen merket jeg ingenting til noe festeblødning.
Ellois Skrevet 6. januar 2011 #5 Skrevet 6. januar 2011 He he! Det er vel bare å vente - og så teste. Jeg hadde litt brunlig utflod 3-4 dager før IKM som jeg ikke kjente igjen. Dvs. som var unormalt for meg og min syklus. Men ikke noe klart blod. Testet positivt sent på kvelden på IKM og dagen etterpå igjen. Dermed var det gjort! :-) Lykke til med ventingen og testingen!
♥snart2barnsmor♥ Skrevet 6. januar 2011 #6 Skrevet 6. januar 2011 Jeg har ikke hatt noen festeblødning med noen av mine 2, og er nå 8+5 i dag. Tror egentlig ikke på det med festeblødning, ihvertfall er det veldig sjelden. Godt mulig du har en spire i magen din allerede vet du ;-) selv om ikke den berømte festeblødningen har oppstått hos deg.
kristin1982 Skrevet 7. januar 2011 #7 Skrevet 7. januar 2011 Hva ER festeblødning? Brun utflod i noen dager ca 1 uke befruktning?
ninairen Skrevet 7. januar 2011 #9 Skrevet 7. januar 2011 Har ikke blødd noe.. Heldigvis.. Er snart 7 uker=)
babylykke2 Skrevet 7. januar 2011 Forfatter #10 Skrevet 7. januar 2011 Tusen takk for svar . Får nok bare vente i spennig å se, men greit å vite andres erfaringer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå