Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #1 Skrevet 6. januar 2011 jeg var med på en smskonkuranse i slutten av november fra eurobate. premiene var 5 iphone 4, og jeg vant en av dem, fikk melding fra annonsøren i midten av desember om at jeg hadde vunnet, og jeg måtte sende mail til en adresse som stod i sms'en med leveringsadresse og mobilnummer til verifisering.fikk da svar der det stod at leveringsadressen var bekreftet og de ville sende min nye iphone4 innen kort tid. Og de håpte at telefonen falt i smak og gratulerte meg nok engang. men telefonen har enda ikke kommet, og de svarer ikke på mail. Jeg finner heller ingen telefonnummer, siden dette egentlig er et utenlandsk firma.. Hva gjør jeg?? Dette kan da ikke være lov??
Gjest Skrevet 6. januar 2011 #2 Skrevet 6. januar 2011 Du bør jo få premien. Brønnøysundregistret har dem vet du: http://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=964249709 Regner med at det er samme firma
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #3 Skrevet 6. januar 2011 Det var en annonsør gjennom Eurobate som hadde konkuransen, men de er tydeligvis ikke råd å få tak i! Sendte en mail til for en time siden, og dersom jeg ikke har fått svar i morgen før klokken 15 så kommer jeg til å ringe Eurobate. Kan ikke forstå at det er lov til å få folk til å være med på smskonkuranser som sikkert koster skjorta, for så å ikke gi deltakerene premiene likevel...:-( Men tusen takk kaklehøna for at du fant informasjonen om Eurobate. Var innpå eurobate.no og der fant jeg ikke telefonnummeret deres. Jeg er dårlig på dette med data hehe;-) HI
Gjest Skrevet 6. januar 2011 #4 Skrevet 6. januar 2011 Eurobate har eksistert lenge nok til at det er sannsynlig at de er en seriøs aktør, så da vil jeg tro at de er interessert i å rydde opp hvis de har videreformidlet falske konkurranser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå