Gå til innhold

Har ringt flere spå tlf:P Snakk om nysgjerrighet,hehe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun første jeg ringte sa at jeg kom til å bli gravid i løpet av de 3 neste mnd, så ville jeg bekrefte det så ringte en til som sa det samme:)

Og klarte ikke la være i dag heller:P Og hun sa at jeg kom til å bli gravid iløpet av februar og at vi ikk en liten jente med mørkt hår og bolle skinn;) Om det stemmer gjenstår å ser, men det hjelper hvertfall på å beholde troen og få opp humøret:) Nå går jeg bare rundt å smiiiler:)

Flere som har latt nysgjerrigheten tatt overhånd og ringt spå tlf?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, ikke enda, men har vært veeeldig frista til å ringe =P

Skrevet

Nei men har vert inne på spå sidene her på BIM og har blitt spådd at jeg er gravid nå .. Ikm i helgen så veldig spent men jeg spotter mye så regner med TR komme

Skrevet

Metti kven har spåd deg ?

Skrevet

Har ikke ringt spåtlf, men blitt spådd av 2 stk på spåsidene her på bim. En som sier gravid i mai/juni i år og en som sier november.... Håper jo helst at det skal gå denne pp, men får bare vente og se. ikm 23.jan. Har litt lyst å ringe, men vet ikke om jeg tør... hehe... koster det mye å ringe spåtlf? Spennende å se om det stemmer med graviditet snart på deg da. Du får holde oss oppdatert ;)

Skrevet

metti, jeg lurer også på hvem som spådde deg..

ble spådd at jeg er gravid nå jeg også..

krysser fingrene for oss ;)

Skrevet

Det koster 26 kr min å ringe spå tlf, men det tar ikke mange minuttene for de hvis man spør konkret om graviditet:) Hun jeg ringte sist hadde så mye rett ang alt rundt så at jeg hadde ett barn til og åssen han var og hun så hvordan forloveden min så ut osv.. Hun virket veldig troverdig og var veldig hyggelig:) 82099364 var nr jeg ringte, vil virkelig anbefale henne hvis dere blir fristet til å ringe noen, hun hadde masse gode referanser også:) Men tiden får vise hva som skjer:D Jeg har også prøvd å spørre på spåsiden her, men er jo så vanskelig å få noe svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...