Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #1 Skrevet 6. januar 2011 Huff, jeg savner min x enda.... kan ikke tenke meg noen andre... Han er ofte innom meg, sender meldinger og ringer... men det er kun vennskap... Og så er han ofte på besøk hos barna da... Vi spiser middag, tar en røyk å ja... fungerer som en familie... Men uten noe kyss - kos osv da.. Jeg savner han sånn, men er glad vi er venner ihvertfall ;) Noen tips? Vil så gjerne ha han tilbake... bruddet var ikke stygt, men han trengte litt "luft" og flyttet ut... Ingen av oss har noen ny... å det skjer nok ikke med det første... Piffe meg opp? trene og se flott ut? det frister.....
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #2 Skrevet 6. januar 2011 Gjør det, men gjør det for deg selv og se hva som skjer. Om dere ikke finner sammen så ser du i alle fall smashing ut.... Og ikke tenk at han ikke kommer til å finne seg en annen, da blir det så vondt om han gjør det.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #3 Skrevet 6. januar 2011 Snakk med han, det er det beste for barna at dere blir sammen igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå