Gå til innhold

Kyss på munnen!! Svigermor...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei 10 dager gammel jente. Og Svigers er jo selvfølgelig forståelig nok kjempeglade. Svigermor koser og duller med jenta mi, noe som er helt greit. Men, hun kysser henne også på munnen! :(

DET plager meg!:( synes ikke noe om dette. Tør liksom ikke helt si noe heller... Er jeg " prippen" eller er dette ok og helt vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde ikke syntes det hadde hvert greit,. hadde sagt ifra at jeg ikke syns det er greit,.

 

det burde du og om det plager deg,

 

hadde svigermor gjort noe slikt med noen av mine unger hadde jeg sagt ifra,.

 

tror ikke dette er vanlig nei,.

Skrevet

Æsj! Ikke greit!

 

Jeg hadde heller ikke turt å si fra, men kan du ikke be mannen din gjøre det?

Skrevet

Synes det er forskjell på suss og kyss da...

 

jeg har susset alle unga mine. Minsten kommer løpende med skikkelig trutmunn og skal gi meg en smask . Lille søtingen min :)

 

Hvis hun susset på unga sine, så er det sikker normalt for henne på barnebarna også. Har vel kanskje ikke tenkt over at noen kan mislike det

Skrevet

Si ifra du ;) Det er ikke greit...

Skrevet

Ja, er jo greit med egne barn. Jeg gjør det jo selv.. Men syns det er ekkelt når hu gjør det... Får meg ikke til og si noe heller:( blir bare til at jeg biter tennene sammen og går..

 

Hi

Skrevet

Hadde det vært greit om det var din mor?

Skrevet

nei det syns jeg ikke er greit, hun kunne vel spurt om det er greit først, siden det er mange som misliker sånt, jeg for min del hadde ikke syntes det var greit at svigermor hadde kysset min lille baby på munnen, og jeg hadde sagt ifra!

Skrevet

Det er vanskelig og forestille seg min mor gjøre det, for hun er ikke typen. Men det ville ikke hvert ok om min mor gjorde det heller nei.

Mye p.ga hensyn til min samboer.

Jeg fortalte dette til min mor, og hun var enig med meg, og synes det var unødvendig av svigermor.

Er redd for at det skal ødelegge noe for forholdet mellom meg og svigermor hvis jeg sier noe. Tror nok hun blir litt furten hvis jeg sier noe.

Vi er ganske forskjellige også, så prøver og ta vare på det "lille vi har".

 

Hi

Skrevet

Jeg hadde sagt klart ifra om hva jeg synes.

 

INGEN har noe med å kysse barnet mitt på munnen, det er bare kvalmt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...