Jump to content
Sign in to follow this  
Agathe32

August mammaer

Recommended Posts

Agathe32

Hei,

Er det noen som har termin i løpet av august som kunne tenke seg å ha noen treff fremover?

Fortsetter under...

minimor24

hei :) har termin 6. august og hvis flere vil treffes etterhvert så hadde jo det vært koselig :)

Agathe32

Supert, håper flere kommer til august gruppen etterhvert da, hadde vært hyggelig. Er jo litt tidlig enda så:)

MammaGitte

Er tidlig enda ja, men er absolutt med paa treff etterhvert:) Termin 20. august her.

Agathe32

13 august her. Førstegangs gravid. Din første også eller?

Mette

MammaGitte

Min andre. Har en paa litt over ett aar:)

Annonse

Januargull-09 + augustspire-11

Hei, jeg har termin 9 august, skal føde på Ullvål, og bor like sør for bygrensa. Møtes gjerne etter hvert. Det er jo lettere å finne tid når man har startet permisjonen, men skal se om jeg kan ta meg tid en ettermiddag eller helg. :)

Enlitenpåvei

Hei!

Jeg har termin i midten av august, og synes det hadde vært veldig koselig med treff etterhvert!

Dette er min første, så alt er ganske så nytt :)

Agathe32

Mitt første også, så sikkert hyggelig å dele erfaringer, evt ting ma tenker og lurer på. Er åpen for treff i svangerskapet jeg, hadde vært hyggelig!

Mette

kadulo

Hei!

Ville absolutt vært hyggelig med et treff etterhvert. Jeg har termin 5. august med mitt første barn. Spennende!:)

Hvor har dere fått fødeplass?

MammaGitte

Jeg har fått plass på Riksen. Du da? Skal på ul 22.mars og gleder meg enormt! Skjer jo liksom ikke så mye enda. Går bare og venter:)

kadulo

Søkte først på Ullevål, men der var det fullt, så jeg fikk plass på Ahus. Ingen sure miner av den grunn:) Skal på ultralyd 4.mars, blir fantastisk spennende!

MammaGitte

Hoert mye positivt om Ahus, saa det blir nok bra! Og ikke lenge igjen til ul heller:)

Annonse

Agathe32

Har faatt plass paa ulleval, og har ultralyd 14 mars , bare to uker igjen, Kjenner jeg er spent og syns samtidig det er litt skummelt. Haaper alt er fint med den lille:)

Gummibjørnen

Hei,

Jeg har termin 1. august ifølge ultralyd. Venter første barn, og det hadde vært veldig hyggelig å kunne treffe noen andre gravide fremover :)

Maysa79

Hei! Jeg har termin 13 august. Jeg blir gjerne med på treff, men passer best på ettermiddag eller kveld siden jeg jobber. Skal på ultralyd 14 mars.

Agathe32

Skal vi ikke bare få til et treff, la oss si før påske da? Noen forslag? Jeg jobber turnus, så ikke så greit for meg å komme med datoer som passer egentlig. Jobber for det meste aftenvakter tirsdager og onsdager, ellers dagvakter:) Har ultralyd i morgen, er både spent og litt nervøs:)

Mette

Maysa79

Er opptatt på onsdager, men de andre ukedagene er jeg fleksible:-). Et treff før påske hadde vært bra. Hva med mandag 4 april el torsdag 7 april? Skal selv på ultralyd i morgen og er veldig spent:-).

Agathe32

Hei,

Beklager sent svar. Har ikke vært her inne på en stund. Jeg kan gjerne mnadag 04.04.11. Har fri hele dagen den dagen. Hvor kunne det passet best at man satt opp et møte?

Mette

Maysa79

Hei!

For meg passer 04.04.11. Jeg er på jobb til kl 15 så er ledig da og ut kvelden. Jeg bor på Grunerløkka , men er åpen for å treffes i sentrum eller andre steder i sentrum. Hva med bugges eft i markveien kl 16.00 fridays Karl johan. Er åpen for andre forslag.

May-Britt

MammaGitte

Passer bra med 4. april her ogsaa!

Maysa79

Så bra. Da er vi 3.

Hvem oppretter BIM treff på BIM treff siden?

Skal vi ta fridays Karl Johan gate kl 16.00. Er sentralt og alle finner lett frem. Må kanskje reservere bord?

May-Britt

MammaGitte

Tok meg den frihet aa sette opp treff paa Fridays 4. april. Like greit aa faa det gjordt:) Haaper saa mange som mulig kommer! Meld dere paa, saa kan jeg bestille bord dagen før, naar jeg ser hvor mange vi blir.

Maysa79

Hei mammaGitte

Er ganske ny her så jeg skjønte ikke helt hvor man melder seg på bimtreff på mandag. Så jeg melder meg på her. Fint om noen kan forklare meg hvordan man gjør det på bimtreff siden.

May-Britt

Agathe32

Oj, supert, jeg er heller ikke spesielt dreven her inne, men flott at noen andre tok initiativet:) Jeg kommer!:)

Mette