Gå til innhold

August mammaer


Agathe32

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei, jeg har termin 9 august, skal føde på Ullvål, og bor like sør for bygrensa. Møtes gjerne etter hvert. Det er jo lettere å finne tid når man har startet permisjonen, men skal se om jeg kan ta meg tid en ettermiddag eller helg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har termin i midten av august, og synes det hadde vært veldig koselig med treff etterhvert!

Dette er min første, så alt er ganske så nytt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Mitt første også, så sikkert hyggelig å dele erfaringer, evt ting ma tenker og lurer på. Er åpen for treff i svangerskapet jeg, hadde vært hyggelig!

 

Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ville absolutt vært hyggelig med et treff etterhvert. Jeg har termin 5. august med mitt første barn. Spennende!:)

Hvor har dere fått fødeplass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått plass på Riksen. Du da? Skal på ul 22.mars og gleder meg enormt! Skjer jo liksom ikke så mye enda. Går bare og venter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søkte først på Ullevål, men der var det fullt, så jeg fikk plass på Ahus. Ingen sure miner av den grunn:) Skal på ultralyd 4.mars, blir fantastisk spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Har faatt plass paa ulleval, og har ultralyd 14 mars , bare to uker igjen, Kjenner jeg er spent og syns samtidig det er litt skummelt. Haaper alt er fint med den lille:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg har termin 1. august ifølge ultralyd. Venter første barn, og det hadde vært veldig hyggelig å kunne treffe noen andre gravide fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har termin 13 august. Jeg blir gjerne med på treff, men passer best på ettermiddag eller kveld siden jeg jobber. Skal på ultralyd 14 mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi ikke bare få til et treff, la oss si før påske da? Noen forslag? Jeg jobber turnus, så ikke så greit for meg å komme med datoer som passer egentlig. Jobber for det meste aftenvakter tirsdager og onsdager, ellers dagvakter:) Har ultralyd i morgen, er både spent og litt nervøs:)

 

Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er opptatt på onsdager, men de andre ukedagene er jeg fleksible:-). Et treff før påske hadde vært bra. Hva med mandag 4 april el torsdag 7 april? Skal selv på ultralyd i morgen og er veldig spent:-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei,

Beklager sent svar. Har ikke vært her inne på en stund. Jeg kan gjerne mnadag 04.04.11. Har fri hele dagen den dagen. Hvor kunne det passet best at man satt opp et møte?

 

Mette

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

For meg passer 04.04.11. Jeg er på jobb til kl 15 så er ledig da og ut kvelden. Jeg bor på Grunerløkka , men er åpen for å treffes i sentrum eller andre steder i sentrum. Hva med bugges eft i markveien kl 16.00 fridays Karl johan. Er åpen for andre forslag.

 

May-Britt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra. Da er vi 3.

Hvem oppretter BIM treff på BIM treff siden?

Skal vi ta fridays Karl Johan gate kl 16.00. Er sentralt og alle finner lett frem. Må kanskje reservere bord?

 

May-Britt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok meg den frihet aa sette opp treff paa Fridays 4. april. Like greit aa faa det gjordt:) Haaper saa mange som mulig kommer! Meld dere paa, saa kan jeg bestille bord dagen før, naar jeg ser hvor mange vi blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mammaGitte

 

Er ganske ny her så jeg skjønte ikke helt hvor man melder seg på bimtreff på mandag. Så jeg melder meg på her. Fint om noen kan forklare meg hvordan man gjør det på bimtreff siden.

May-Britt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, supert, jeg er heller ikke spesielt dreven her inne, men flott at noen andre tok initiativet:) Jeg kommer!:)

 

Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...