Gå til innhold

noen som kan hjelpe? Windows movie maker spm...+tips til fine sanger!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal lage en liten film med bilder og videoklipp av jenta mi i windows moviemaker. Bildene får jeg greit lagt til, men ser ut til at det er et problem når jeg skal legge inn små videoklipp. Noen som vet hvordan man får det til?

Jeg ønsker også forslag til fine sanger som bakgrunnsmusikk til bildene. Sånn type noe rolig, fin musikk som passer sammen med bilder av baby/småbarn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og forresten et spm til! Hvor kan jeg laste ned musikk?

Skrevet

Hva er det som skjer når du skal legge til videoklipp da? Det skal jo være helt uproblematisk. Du drar den bare ned til tidslinjen før/mellom/etter bildene, og kan legge til overganger om du vil, slik at overgangen blir mykere, istedet for å hoppe.

Musikk kan du laste ned fra Limewire, bearshare osv, hvis de enda eksisterer. Eller Thepiratebay.org om du er kjent med torrenter.

Evt. kan du laste ned fra youtube med youtube downloader (bare til å google det å laste ned programmet)

Vil du handle musikk ærlig, så er jo iTunes plassen f.eks.

Forslag til sanger:

http://www.youtube.com/watch?v=-MUP9EUCE74&feature=related

og min favoritt:

Skrevet

Tusen takk for mange gode forslag! Skal se om jeg får til video i dag, men når jeg prøvde i går så kom det bare opp en boks hvor det sto noe om at de ikke kunne legges til og at jeg skulle gå ut av movie maker og inn og prøve igjen. Gjorde det flere ganger, men ble ikke klokere.

Tar gjerne i mot flere tips til hva som gjør en sånn video ekstra fin og spesiell!

Har forresten funnet en sang her jeg synes er fin, deler den i tilfelle noen flere liker den og vil bruke den:

Litt Jesus inni der, men synes likevel både melodien og mye av teksten er så nydelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...