Feit no more Skrevet 6. januar 2011 #1 Skrevet 6. januar 2011 Denne stekeovnen har ikke fått seg en skikkelig skubb på lenge. Mye fastbrent fett og generelt flekkete og fæl. Hvordan får jeg den fin og ren? Prøvde med Jif skuremiddel på vinduet, men det hadde liten effekt...
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #2 Skrevet 6. januar 2011 Kjøp Jif Ovn & Grill, spray på og la det virke en stund. Bruk stålull om noe sitter dønn fast.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #3 Skrevet 6. januar 2011 Den har jeg også hørt at skal virke, men jeg har ikke prøvd.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #4 Skrevet 6. januar 2011 jepp, det funker som bare det. Brukte det på gamle ovnen vår da vi skulle selge den. Ble fin som ny! Nå har vi kjøpt selvrensende ovn. DET er anbefale! Hilsen 10.46
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #5 Skrevet 6. januar 2011 Det er bare å sette den på pyrolyseprogrammet... Så feier du opp alt etterpå Mohahahahahahahahahaha det gjør jeg nå
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #6 Skrevet 6. januar 2011 Du kan fylle en panne med vann og "steke vannet" I en halvtimes tid.. så spraye med plumbo ovn og grillrens. La det virke i 5 min ta en myk klut og tørk vekk... Er som magi..
Feit no more Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #7 Skrevet 6. januar 2011 Tusen takk for svar! *løpe ut og kjøpe ovnresnemiddel*
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #8 Skrevet 6. januar 2011 Lilleborg selv anbefaler faktisk at man setter en bolle med ren salmiakk inn i en ovn med 50 grader ca en haltime times tid. Så skal det bare være å tørke ovnen... Disse ovnssprayene funker i alle fall IKKE på skitten ovn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå