Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #1 Skrevet 6. januar 2011 Hei lurte på noen med erfaring av denne bilen her
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #2 Skrevet 6. januar 2011 Kempepraktisk, stor og oversiktlig. God å kjøre og barna trives i den. Det er ikke trangt selv med flere barneseter ved siden av hverandre. Jeg likte den veldig godt, MEN vi hadde kjempemasse problemer med den. Den var nesten mer på verkstedet enn hos oss. Det ble til slutt så mange reperasjoner at vi hevet kjøpet og kjøpte noe annet.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #3 Skrevet 6. januar 2011 hvordan problemer da vi har en peoget 406 fra før,vanlig 5 seter..
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #4 Skrevet 6. januar 2011 hvordan problemer da vi har en peoget 406 fra før,vanlig 5 seter..
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #5 Skrevet 6. januar 2011 Vi hadde problemer med slitte dempefjærer, den ene røk rett av når jeg var ute og kjørte. En reim til viftemotoren var ikke riktig strammet, så det endte med at bilen kokte for meg flere ganger til tross for at reima var skiftet. Verkstedet hadde ikke oppdaget at den greia som skal stramme reima, hadde gått i stykker. Airconditionen virket ikke. Webastoen (tilleggsvarmer) virket ikke samtidig som bilen sto på tomgang. Pluss en rekke småting til som jeg ikke kommer på i farta. Dette var ting de ikke hadde oppdaget selv om forhandleren sa de hadde gått over bilen før vi kjøpte den. Sier kanskje mer om forhandleren enn bilens svakheter, men tror det uansett kan være lurt å be dem sjekke akkurat dette der, for det er dyre reparasjoner! Vi fikk det forøvrig på bruktbilgarantien, men ble lei av å ha en bil som kun sto på verksted...
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #6 Skrevet 6. januar 2011 Vi har forresten en peugeot 5008 nå med 7 seter og er kjempefornøyde med den, så om du ikke er avhengig av stor bil anbefaler jeg gjerne den :-) NN over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå