Gå til innhold

Er eg gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjem med spørsmålet som mange spørr etter. Men må berre prøve å sjå kva slags svar eg får.

Eg har no den siste veka / 1 og en halv veke. Tatt fleire graviditetstestar. Tok den første rett før nyåret, som først viste negativ. Tenkte ikkje meir åver det før eg seinare (etter at dei magiske 5 minuttene var over og vel so det (trur det var dagen etter?) at der var ein svak positiv strek der). Blei litt usikker so tok ein til test rett over nytt år. Der det var på akkurat samme viset. Først negativ so svakt positiv. Veit at ein ikkje skal stole på det som kjem etter dei 5-10 minutta har gått, men er berre det at eg aldrig før har fått ein strek om det so har gått ei god stond etter at testen har blitt tatt.

Tok ein til som var på samme viset. Tenkte meg med sjølv at det berre var feil testing og at eg eigentlig ikkje burde ta fleire, men klarte sjølvsagt ikkje å la vær. Tok ein til test der eg trudde eg kunne skimte ein skyggestrek 2 minutt etter på ca, skyggestreken blei sterkare etter at tida gjekk ut.

I dag tok eg derfor ein ny test, og såg då ein skyggestrek med litt meir farge? Etter omlag eit halvt minutt. Er veldig usikker på korleis eg skal tolke dette her, er ikkje direkte positiv heller? Men høyrer at folk seier at ein strek er ein strek, men so skal ein heller ikkje sjå på testane når tida er over. Og iallefall ikkje på billigtester, som eg har testa meg med (men har også testa meg med billigtester før, der det aldrig har komt fram ein positiv strek etter tida).

Vist eg om so hadde vert gravid hadde eg vert 4 veker i morgon. So veit ikkje om det eventuelt kan vere derfor det ikkje slår ut opptimalt. Grunnen til eg testa meg, var i første omgong fordi eg følte meg so rar. Svimmel og uvel, men ikkje sjuk utan om dette. Har i det siste vert veldig trøtt sjølv om eg har hatt fri frå jobb.

Off, blei eit veldig langt innelgg. Men håper nokon orker å ta seg tid til å svare meg, og kanskje dele litt erfaringar? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når skal du egentlig ha mensen da? tror jeg ville ventet til etter det før jeg testet igjen... Du blir ikke noe klokere av å teste og overanalysere. Man skal ikke lese av resultatet så sent som du gjorde de første gangene, så det ville jeg absolutt ikke stolt på. Når det gjelder skyggestrekene du har fått nå kan jo de tyde på at du er tdilig gravid, men det kan kanskje også være ønsketenking fra din side?

Mitt råd er: Vent til dagen etter du skulle hatt mensen, om den ikke har kommer da, og test så med morgenurin.

Skrevet

Ja, er det eg også har tenkt på. Ønsketenkning kan no so hende, synest no eg ser den :P men veit aldrig kva ein klarer å tenke seg til. Skal ikkje ha mensen før om 1 veke, so får vell berre smøre meg i tålmodigheit og berre vente for å sjå om den kjem av seg sjølv då.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...