Gå til innhold

Hva jobber DU som - og trives du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig trener.

Synes jobben er herlig. Men fryktelig slitsom og dårlig betalt. Og arbeidstidene er alt mellom 06-22, samt lørdag og søndag. Så jeg må nok slutte desverre....

Skrevet

DEN skjønner jeg. kjedelig når man blir nødt til å velge mellom det man liker, og hva som er lurt... men sånn er det jo av og til. men kjedelig å jobbe sååå mye også ikke få betalt for det!

Skrevet

Veterinær, og elsker jobben min. Ikke særlig bra betalt da, dessverre.

Skrevet

Er omsorgsarbeider og mistrives sterkt. Leter etter andre jobber som ikke krever utdanning frem til jeg får startet på ny utdanning.

Skrevet

Assisterende butikksjef, elsker jobben min =)

Skrevet

Opratør og trivest med skiftordning.

Skrevet

Forsikringsrådgiver og elsker jobben min og arbeidsmiljøet. Syns jeg får godt betalt + bonus, og er veldig fornøyd med arbeidstid fra 8-16 og jobber kun hverdagene. Har lett for å opparbeide plusstid som kan brukes til avspasering.

Skrevet

Jobber med regnskap og lønn, stortrives med det :)

Skrevet

jobber i en phu-bolig. trives veldig godt

Skrevet

Journalist, beste jobben i verden!

Skrevet

Egen bedrift. Stortrives:) Bestemmer arb.tid, arb oppgaver og alt fra a-å_)

Skrevet

Jeg er helsesekretær og elsker det. Nå har jeg også vært svært heldig med de jobbene jeg har hatt opp gjennom tidene, både når det gjelder arbeidsoppgaver og arbeidsmiljø... stort sett i alle fall. ;)

Det er elendig betalt, men spesielt den jobben jeg har akkurat nå er helt fantastisk. Jeg gleder meg til å gå på jobb hver dag fordi det er så bra folk som jobber og fordi akkurat den pasientgruppen vi behandler der jeg jobber nå er helt fantastisk. <3

Skrevet

Jeg er helsesekretær og elsker det. Nå har jeg også vært svært heldig med de jobbene jeg har hatt opp gjennom tidene, både når det gjelder arbeidsoppgaver og arbeidsmiljø... stort sett i alle fall. ;)

Det er elendig betalt, men spesielt den jobben jeg har akkurat nå er helt fantastisk. Jeg gleder meg til å gå på jobb hver dag fordi det er så bra folk som jobber og fordi akkurat den pasientgruppen vi behandler der jeg jobber nå er helt fantastisk. <3

Skrevet

Avdelingsykepleier! :-) Trives, elsker jobben min!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...