Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #2 Skrevet 6. januar 2011 Personlig trener. Synes jobben er herlig. Men fryktelig slitsom og dårlig betalt. Og arbeidstidene er alt mellom 06-22, samt lørdag og søndag. Så jeg må nok slutte desverre....
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #3 Skrevet 6. januar 2011 DEN skjønner jeg. kjedelig når man blir nødt til å velge mellom det man liker, og hva som er lurt... men sånn er det jo av og til. men kjedelig å jobbe sååå mye også ikke få betalt for det!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #4 Skrevet 6. januar 2011 Veterinær, og elsker jobben min. Ikke særlig bra betalt da, dessverre.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #5 Skrevet 6. januar 2011 Er omsorgsarbeider og mistrives sterkt. Leter etter andre jobber som ikke krever utdanning frem til jeg får startet på ny utdanning.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #6 Skrevet 6. januar 2011 Assisterende butikksjef, elsker jobben min =)
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #8 Skrevet 6. januar 2011 Forsikringsrådgiver og elsker jobben min og arbeidsmiljøet. Syns jeg får godt betalt + bonus, og er veldig fornøyd med arbeidstid fra 8-16 og jobber kun hverdagene. Har lett for å opparbeide plusstid som kan brukes til avspasering.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #9 Skrevet 6. januar 2011 Jobber med regnskap og lønn, stortrives med det
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #10 Skrevet 6. januar 2011 jobber i en phu-bolig. trives veldig godt
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #12 Skrevet 6. januar 2011 Egen bedrift. Stortrives:) Bestemmer arb.tid, arb oppgaver og alt fra a-å_)
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #13 Skrevet 6. januar 2011 Jeg er helsesekretær og elsker det. Nå har jeg også vært svært heldig med de jobbene jeg har hatt opp gjennom tidene, både når det gjelder arbeidsoppgaver og arbeidsmiljø... stort sett i alle fall. Det er elendig betalt, men spesielt den jobben jeg har akkurat nå er helt fantastisk. Jeg gleder meg til å gå på jobb hver dag fordi det er så bra folk som jobber og fordi akkurat den pasientgruppen vi behandler der jeg jobber nå er helt fantastisk. <3
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #14 Skrevet 6. januar 2011 Jeg er helsesekretær og elsker det. Nå har jeg også vært svært heldig med de jobbene jeg har hatt opp gjennom tidene, både når det gjelder arbeidsoppgaver og arbeidsmiljø... stort sett i alle fall. Det er elendig betalt, men spesielt den jobben jeg har akkurat nå er helt fantastisk. Jeg gleder meg til å gå på jobb hver dag fordi det er så bra folk som jobber og fordi akkurat den pasientgruppen vi behandler der jeg jobber nå er helt fantastisk. <3
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #15 Skrevet 6. januar 2011 Avdelingsykepleier! :-) Trives, elsker jobben min!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå