Gå til innhold

Noen her som skal føde i Drammen?


Bulle*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg skal også dit, selv om jeg egentlig hører til Bærum. Men siden det ikke er barneintensiv der valgte jeg Drammen, som har dette. Fikk bruk for det forrige gang.

 

Noen med erfaring med å føde på Drammen sykehus??

Termin 31.juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal føde i Drammen, termin 2. juli. Ingen erfraring med drammen siden det er min første. Men håper jo det er et bra sted å føde og det tror jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 25. Fødte på Kongsberg sist, så har heller ingen erfaring med Drammen. Blir nok bra tenker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fødte på Drammen sist også, og er kjempe fornøyd :) Følte meg godt tatt vare på :)

Kanskje vi treffes noen av oss da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så bra... :-) regnet egentlig med at det var bra der, som det sikkert er på alle sykehus da. Men det er greit å vite litt på forhånd, så tror jeg drar på omvisning når det nærmer seg hvis de tilbyr det. Kan hende det vi møtes ja... Vet du om det er slik der at man har enerom og mannen kan være der i barseltiden? Er slike barselhotell noen steder som tilbyr det.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt usikker på om de har det. Har hatt barselhotell før, men vet ikke om de har det fortsatt. Men tror ikke det er så mange som får ha pappaen der. Skal ikke si det for sikkert. Er nok fødselforberedende samtale på dette sykehuset også. Og da med omvisning. Tror det er vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har omvisning på føden på Drammen også :) Skulle vært på det sist, men rakk ikke da jeg fikk time litt sent, og fødte 3 uker før tiden :) Tror de har tilbud om at pappan kan være over en natt også, men vi benyttet ikke det tilbudet da jeg var der. Barselhotell har de ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har søkt og fått svar fra kongsberg, så skal opprinnelig dit. Termin 10 juli. men så er det alle disse nye reglene om hvem som får føde der da, så om jeg får ett risiko-svangerskap eller det oppstår komplikasjoner må jeg nok til drammen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

skal også føde i Drammen, har termin 14. juli. Fødte der sist og var kjempe fornøyd. Håper det blir bra denne gangen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Hei,

 

Skal føde i Drammen. Bor i Oslo, men fikk ikke fødeplass annet sted. Men høres ut som Drammen sykehus er bra. Har termin 19. juli og skal på omvisning der den 08. juli.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 15 juli og skal føde på Drammen :) De har bare et par rom som kan bli brukt til at pappa sover over, men tror de som regel er fulle, jeg tror de blir brukt av foreldre som har barn på nyfødt intensiv/barneavdeling og at de har "førsterett" på romma. Hvis du skal ha omvisning bør du ikke vente for lenge med å bestille det, da jeg var på ul der for 1,5 mnd siden fikk jeg beskjed om å bestille med en gang hvis jeg ønsket det... Bare et lite tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...