Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #1 Skrevet 6. januar 2011 Noen her inne som har bestilt denne testen. Forteller den riktig kjønn i forhold til ul. eller når babyen kommer ut. Har bestilt en i dag. Gleder meg.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #3 Skrevet 6. januar 2011 Går inn på Gutt eller jente - forumet. Der er det masse småsprø folk som kan svare deg. For øvrig så jeg en tråd der ca 50% hadde fått feil resultat på lignende tester. Randomness, ftw! Tror egentlig du har kastet penger ut at vinduet.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #4 Skrevet 6. januar 2011 Ja ja det får vel tiden vise om jeg har kastet bort penger eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #5 Skrevet 6. januar 2011 kan du ikke bare vente på ul?????????? helt IDIOTISK å kaste bort penger på slikt tull
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #8 Skrevet 7. januar 2011 Gender selection???? Altså. Det ER jo allerede bestemt hva slags kjønn du skal få. Kan du ikke vente til UL?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #9 Skrevet 12. januar 2011 ja ja da har jeg brukt den testen og den ga hverken rosa eller blått, men lilla farge. Ikke vet jeg hva det skal bety. Bortkasta penger rett og slett. Det stor tydelig på testen at det kun ga 50/50 riktig og at vi ikke måtte ta testen for godfisk. 160 kr rett ut av vinduet.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #10 Skrevet 12. januar 2011 Mannen min som er lege fortalte er morsom historie anngående dette. Dett var for noe år siden, før ultralyd kunne si noe om kjønn, og det var en fastlege som utga seg for å kunne "se" hvilket kjønn som var ventet. Han oppga et kjønn til dem, og skrev det andre i en loggbok. 50 % av gangene fikk han selvsagt rett. De gangene han tok feil kom ofte foreldrene tilbake og fortalte at han hadde tatt feil. Da tok han frem loggboken der han hadde skrevet det motsatte kjønn av det han sa til dem. Så svarte han bare simpelten "Nei du, se her, jeg skrevet at dere ventet det kjønnet dere fikk". Han var altså kjent som legen som aldri tok feil, men det ble tydeligvis avslørt tilslutt, eller han avslørte seg selv. Han er pensjonert nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå