Gå til innhold

Så var det visst min tur til å sitte her og lure...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er noe på gang. I natt har jeg knapt sovet. Vært urolig i i hele kroppen. Og sånn litt over kl 5 fikk jeg så absolutt akutt diare. Har ikke tellingen på hvor mange ganger jeg har vært på do på disse to timene. Og diareen har følge av mageknip. Foreløpig ganske moderate knip i magen og udefinerbar start/stopp. Det kan jo for all del bare være omgangssyken også da. For jeg er litt småkvalm i tillegg. Men jeg skal ærlig innrømme at jeg heller håper på at fødselen er i gang enn at det er omgangssyken! =P

Og jeg som har time hos tannlegen i dag da.. Har jo ikke noe lyst til å dra dit om jeg har fått omgangssyken! En fødsel er nå i det minste ikke smittsom! =D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan går det med deg?

Er masse omgangssyke rundt omkring nå for tiden men om det er rier som setter igang så kjenner du det etterhvert Trollmor ;)

Å når er forresten terminen din? :)

Skrevet

Har termin 29.januar, så det ekke lenge igjen uansett =) Runder akkurat 37 blank i dag! Er litt rart å kjenne på forskjellen fra første gangen og til nå. Sånn i forhold til å gå og kjenne på om det kan være noe som skjer snart. Med datteren min koste jeg meg hvert minutt av graviditeten. Svært få plager og kunne gjerne gått høygravid i mange måneder. Så plutselig en ettermiddag kom den første ria. INGEN TVIL! Denne gangen har jeg hatt flust av plager, men koser meg allikevel altså =) Men jeg kjenner det at jeg har begynt å lete mer aktivt etter tegn på at det skal skje noe. Ser etter slimproppen hver gang jeg er på do =D Lurer på om hver eneste kynner kanskje kan utvikle seg til noe mer. Lurer på om den grunne søvnen jeg har skyldes at kroppen vil være våken og få med seg starten på saker og ting. Og nå da... Diare og oppkast. Har snakket med søskenbarnet mitt, ei erfaren fødekvinne, som har født 5 barn. Hun fortalte meg at hun fikk diare og oppkast sånn ca 1 - 2 uker før fødslene startet.

Jeg føler meg jo ikke syk på noen måte.. Ikke annet enn litt mageknip og hyppige turer på do. Også er jeg jo særdeles trøtt da!

Jeg vet det er mye omgangssyke/influensa ute og går nå, så jeg er jo litt smånervøs for at jeg skal ha pådratt meg det. Men håper i det lengste på at det er et tegn på at noe skjer om ikke så altfor lenge =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...